نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست ۱۰ دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها « نو نوار » شود.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، ابراز امیدواری کرد که ژوزه مورینیو بتواند دومین جام متوالی اروپایی را با این تیم به دست آورد.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
سرپرست تیم امید ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه طلسم چندین ساله ناکامی برای رفتن به المپیک شکسته شود.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
تنها استاد بزرگ فعال شطرنج زنان ایران می‌گوید امیدوار است این رشته بیشتر توجه و حمایت شود.
بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید امیدوار است به مسئولین خوزستانی بر بخورد و‌ از این تیم فوتبال و بازیکنانش حمایت کنند.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی فولاد و الفیصلی برای نماینده ایران آرزوی موفقیت کرد.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
وزیر خارجه سوریه با حمایت از موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرد که کشورهای غربی از مواضع غیر صادقانه خود در این فرایند دست بردارند.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به کمبود کماندار در ریکرو بانوان گفت: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک حمایت بیشتری در این زمینه از تیم پاراتیروکمان داشته باشد تا در بازیهای پاراآسیایی با مشکل مواجه نشویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
کی‌روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره‌اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام‌جهانی موفق باشد
حسون برزگری یا پله آبادانی ها معتقد است که هواداران صنعت نفت باید از این کادرفنی حمایت کنند.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مسئولین شهری به حمایت های خود ادامه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ