سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار امیدواری کرد تیمش در مسابقات قهرمانی جهان و در غیاب روسیه، به عنوان قهرمانی تیمی دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد اقدام داور در اعلام نکردن آفساید هنگام گل پرسپولیس عامدانه نبوده باشد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، می‌گوید منچسترسیتی به هیچ وجه تیم خطرناکی نبوده و آنها می‌توانند در بازی برگشت به فینال صعود کنند.
اریک تن هاخ پس از تساوی 2-2 تیمش با تاتنهام و در آستانه نبرد یکشنبه با استون ویلا در نشست خبری شرکت کرد و درباره موضوعات گوناگونی حرف زد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
مربی تیم ذوب آهن ابراز امیدواری کرد هیچ تیمی از ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن‌مونیخ تاکید که موقعیت‌هایی که تیمش خلق کرد کافی نبود.
سرمربی فولاد خوزستان بزرگترین دغدغه‌اش در این تیم را نبود مهاجمی تخصصی عنوان کرد.
هافبک نفت مسجد سلیمان تقاضای کمک از مسئولین دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
رونالدو امیدوار است نیمار پس از حذف برزیل از جام جهانی، قوی‌تر به میادین بازگردد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم امروز اشتباهات داوری در پایین ترین سطح قرار داشته باشد و مطمئنم در این صورت استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد.
رائول گونزالز، اسطوره اسپانیایی رئال مادرید، به تمجید از کیفیت روبرت لواندوفسکی پرداخته است.
جردن باروز در مورد اینکه رمز پیروزی‌هایش چه بوده است، تأکید کرد: رمزی وجود ندارد. شیوه کشتی گرفتن من خیلی متفاوت است و مقاومت برابر سرعت من، خیلی سخت است. من ورزشکار خیلی خوبی هستم، زیاد روی تشک حرکت می‌کنم، زیاد حمله می‌کنم و سرعتم بالاست.
هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس امیدوار بود در رفسنجان و در برابر مس با ارایه یک بازی رو به جلو به سه امتیاز برسد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: با عملکرد خوب بازیکنان موقعیت خاصی به هوادار ندادیم و پنالتی این تیم هم درست نبود.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
گرانیت ژاکا، کاپیتان سابق آرسنال احساس می‌کند که رابطه‌اش با هواداران در یک سال گذشته بهبود یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ