سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران تاکید کرد، در صورتی که دختران در ۱۰ روز تعطیلی اردوی تیم ملی آمادگی خود را حفظ نکنند به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌روند.
رودبار- مدیر پایگاه جنگل‌های هیرکانی در میراث فرهنگی گیلان، ایران را جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در ذخایر ژنتیکی دانست و گفت: ثبت جهانی یک اثر همانند جنگل های هیرکانی پیش نیاز حفاظت از آن است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در پژوهش تازه خود، تحلیلی از پدیده تغییر اقلیم در ایران ارائه داده است.
کره شمالی برنامه توسعه موشکی خود را از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرده است. در سال ۱۹۸۴، کره شمالی موشک بالستیک اسکاد-بی با برد ۳۰۰ کیلومتر تولید کرد. همچنین این کشور موشک‌های Scud-C (برد ۵۰۰ کیلومتر)، Scud-D (برد ۸۰۰ کیلومتر) و No-Dong (برد ۱۳۰۰ کیلومتر) را توسعه داد. کره شمالی همچنین صادرکننده موشک به کشور‌های مختلفی مانند پاکستان، ایران و مصر است.
مراسم قرعه کشی رقابتهای تکواندو گرنداسلم برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.
هاشمی با اشاره به اینکه بزرگترین گنجشک سان ایران «کلاغ‌ها» هستند، ادامه داد: آن‌ها نقش بسیار مهمی را در چرخه‌ها و جایگاه‌های اکولوژیک خاص دارند. از جمله این موارد می‌توان به نقش‌ موثرشان در کنترل آفات و کنترل حشرات مضر برای انسان اشاره کرد.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
رییس سازمان منابع طبیعی ایران گفت: ایران به ۱۶ میلیون متر مکعب چوب نیاز دارد که فقط ۵.۵ تا ۶ میلیون متر مکعب آن در داخل تولید می شود و باقی باید از طریق واردات تامین شود.
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.
رنکینگ وزنه‌برداری جهان 2022 به صورت رسمی اعلام شد.
اسامی برخی از مهم‌ترین این نهاد‌های تحریم شده اروپایی به این شرح است: رادیو فردا (بخش فارسی رادیوی اروپای آزاد)، نشریه شارلی ابدو، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بریتانیا و...
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
سفیر کشورمان در عراق با بیان اینکه ایران بیش از ۷۰ مدرک و سند به بغداد داده است که ثابت می کند نیروهای تروریستی در شمال این کشور حضور دارند تاکید کرد که به طرف عراقی مهلت ۱۰ روزه دادیم تا نیروهای تروریستی مسلح را خلع سلاح کند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
تیم ملی شطرنج ایران در بازی های آسیایی به ۱۰ مدال دست یافت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه ایران جزو معدود کشور‌های جهان است که یک شبکه ملی خون‌رسانی در سراسر کشور دارد، گفت: خون‌رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور توسط این شبکه مدیریت می‌شود بر اساس آخرین گزارش این شبکه، کشور امروز به اندازه ۱۰ روز ذخیره خون و فرآروده خونی دارد.
۱۰ وزنه‌بردار ایران تحت کنترل آزمایش دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار دارند و نام یکتا جمالی هم در بین نفرات است.
۱۰ وزنه‌بردار ایرانی در لیست مراقبت شدید ضددوپینگ جهانی
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر کیفیت قطعات، از تبدیل شدن ایتراک به مرکز اصلی آزمون‌های این گروه صنعتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ