رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه‌ها باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
مدافع فصل گذشته سپاهان اعلام کرد فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.
محمدجواد معنوی‌نژاد گفت: امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفانمان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان شاد کنیم.
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال، توضیحاتی را درباره حضور در آکادمی این باشگاه ارائه کرد.
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
سرمربی نساجی پیش از دیدار با استقلال گفت که بازی فردا متعلق به هواداران است و امیدوار است که از دقیقه یک تا 90 تیمشان را تشویق کنند.
امیرحسین زارع گفت: فقط برای شادی دل هموطنانم و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین بین المللی به میدان می‌روم.
مدافع کناری نساجی می‌گوید تیمش در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده و از بازی با ملوان به دنبال جبران هستند.
علیرضا طلوع کیان ابراز امیدواری کرد که ایفاسرام به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال صعود کند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید امسال دو بار با آرژانتین بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم.
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دولت ترکیه بهتر است دیدگاه خود را در خصوص تحولات در سوریه اصلاح و در جهت بازگشت صلح و ثبات و آرامش به سوریه نقش ارزنده و موثر خود را ایفا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ