وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
بازیکنان هوادار روز پنج شنبه زیر نظر محمود فکری و دستیارانش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
«فیصل المقداد» در پاسخ به دعوت رسمی «فؤاد حسین» شنبه آینده به عراق سفر و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.
نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران معرفی شدند.
در پی دعوت از اعضای گروهک‌های تجزیه طلب در مراسمی رسمی در اقلیم کردستان سفیر عراق در تهران، در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به وزارت امور خارجه ایران فرا خوانده شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به دعوت رسمی فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در رأس هیأتی عازم بغداد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور ترکیه از آقای رئیسی برای سفر به ترکیه دعوت رسمی به عمل آوردند و در این سفر هماهنگی‌های اولیه برای انجام سفر آقای رئیس‌جمهور به ترکیه انجام خواهد شد.
ضرغامی گفت: چیزی که مورد انتقاد من قرار گرفته شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر است که بعضی‌ها اتخاذ می‌کنند، این را همه قبول دارند که این‌ها نه تنها دعوتی به امر به معروف نیست و نه تنها نهی از منکر نیست بلکه خود این روش‌ها بالاترین منکر است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ