تداخل پخش دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت با ست اول بازی حساس والیبال ایران و هلند به دغدغه علاقه‌مندان به این دو رشته تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
پدیده گرد و غبار با وجود وعده‌های فراوان برای رفع مشکل همچنان در آسمان کشور هر چند وقت یکبار خودنمایی می‌کند، معضلی که نیازمند تصمیمات در سطوح مختلف داخلی و خارجی است.
تیم غدیر ملایر در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان به دلیل مشکلات مالی در محل مسابقه حاضر نشد.
سرمربی تیم ساندا دانشگاه آزاد گفت: امسال و برای تکرار سه عنوان قهرمانی گذشته خود شرایط سختی داشتیم و با حداقل‌ها از عنوان خود دفاع کردیم.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
عباس عبدی نوشت: اظهار ندامت و تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار جرم امنیتی مشابه، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند. چنین رفتاری نتیجه منفی دارد. بدتر این است که هر دو طرف بدانند این متن در عمل صوری است و کسی را برای آن راستی‌آزمایی نمی‌کنند.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
باید بگویم مسئله این است که اصلا اراده‌ای برای بهبود اوضاع وجود ندارد. نه اراده‌ای برای به کارگیری نیرو‌های کارآمد، نه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نه اراده‌ای برای پیدا کردن راه حل و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم. الان هم بودجه را انبساطی بسته‌اند و سال دیگر هم باز تکرار داستان کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی و تورم سرسام آور است.
اهواز- آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز به پدیده ای تکراری در زمان بارندگی تبدیل شده و مردم در انتظارند که مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
اهواز - بارش باران باز هم قصه همیشگی آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل را تکرار کرد تا با وجود هزینه کرد مبالغ فراوان برای رفع این مشکل، نشان داده شود که اهواز با شرایط مطلوب فاصله دارد.
باشگاه پرسپولیس در حساس‌ترین برهه زمانی‌اش در لیگ با مشکلی ناخوانده اما آشنا برای فوتبال ایران مواجه شد، مشکلی که در نهایت احتمالاً با داستان تکراری ماندن دست باشگاه در پوست گردو همراه خواهد شد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
محمدی، مهاجم هوادار از انگیزه‌اش برای تکرار گلزنی به استقلال می‌گوید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت های همه اعضا تکرار می شد این بود که هنوز نتایج برنامه های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
گلایه‌های گسترده مردم از کیفیت اینترنت طی ماه‌های اخیر بسیار تکرار شده و وزارت ارتباطات هم دلیل آن را توسعه نیافتن کافی زیرساخت‌ها طی سال‌های گذشته دانسته و اعلام کرده است که با توسعه شبکه فیبر نوری، این مشکل را حل خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ