تیم غدیر ملایر در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان به دلیل مشکلات مالی در محل مسابقه حاضر نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی قرار گرفتند، اما نهایتا در این تیم ماندگار شدند، فسخ قراردادهایی که به قرارداد جدید ختم شده است.
سرمربی پرسپولیس بار دیگر ناراحتی و گلایه خود را بابت لغو اردوی آماده سازی تیمش را ابراز کرده است.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
ستاره ایرانی هال سیتی دوباره با مصدومیت مواجه شده است.
تور جهانی تنیس در حالی با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در تهران برگزار شد که اتفاقی عجیب در دیدار نهایی رخ داد.
تور جهانی تنیس در حالی با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در تهران برگزار شد که اتفاقی عجیب در دیدار نهایی رخ داد.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
چسباندن اسامی جانباختگان واکسن کووید۱۹ مقابل ساختمان بی‌بی‌سی و سکوت مرگبار رسانه سلطنتی به اتفاقی تکراری در انگلیس تبدیل شده است.
دسته ای از هواداران اوساسونا قبل از شروع فینال کوپا دل ری با پخش شدن سرود ملی اسپانیا سوت های اعتراضی سر دادند.
هواداران تیم پارس جنوبی جم بار دیگر علیه ایمان رزاقی‌راد سرمربی این تیم شعار دادند.
لژیونر ایرانی تیم الوکره دوباره دچار مصدومیت شده است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی می‌گوید نمی‌خواهد اتفاقی که برای مهاجم ایرانی‌اش رخ داده برای دیگر بازیکنان سیتی رخ بدهد.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد.
اتفاقی که برای زارع افتاد تلخ، اما تکراری بود. در اسفند سال ۱۳۸۷ فردین معصومی مقابل علی عیسی‌اف در فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم قهرمانی جهان مقابل رقیبش قرار گرفت. کشتی‌گیر ایران تا ۱۲ ثانیه پایانی برنده مسابقه بود و کادرفنی خواهان مدیریت کشتی بودند. با این حال کشتی‌گیر اهل ماسل اقدام به اجرای فن کرد که توسط رقیب با تجربه آذربایجانی تنبیه شد
والاس دسوزا، ستاره والیبال برزیل بعد از اتمام رقابت های قهرمانی جهان با بازی های ملی خداحافظی کرد.
بازیکنان بارسلونا به شدت از اتفاقی که برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، رخ داد نگران هستند و می‌ترسند این اتفاق بار دیگر تکرار شود.
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ