علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران میلان با یوونتوس تماس گرفته‌اند تا درباره شرایط به خدمت گرفتن مویزه کین، مهاجم این تیم، صحبت‌هایی را داشته باشند.
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، درباره شرایطش در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن صحبت کرد.
آدریانو گالیانی، مدیرعامل سابق میلان از پایان بلاتکلیفی یوونتوس ابراز خوشحالی کرد.
مکس آلگری، با وجود شکست مقابل میلان و کم شدن شانس کسب سهمیه اروپایی شاگردان خود را تحسین کرد.
دیدار امشب میلان و اینتر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ و شرایط باشگاه ناپولی، تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیا را به خود اختصاص داده است.
استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات، شرایط برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس تعیین شد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تهدید کرد که اگر هواداران این تیم در بازی برگشت برابر میلان از تیم‌شان حمایت نکنند از این تیم جدا شود.
اسطوره باشگاه میلان معتقد است روسونری به خاطر برگزاری بازی در محیط لیگ قهرمانان اروپا نسبت به ناپولی شرایط بهتری دارد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار با آتالانتا می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ و مانیان شرایط خوبی دارند و او از بازگشت قریب‌الوقوع آنها خوشحال است.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با مونزا گفت روسونری شرایط خوبی دارد و نه از انتقادها تاثیر می‌گیرد و نه از تحسین‌ها.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 5-2 تیمش مقابل ساسولو گفت روسونری با مشکل مواجه است و باید هر چه سریعتر به شرایط بدی که در آن قرار دارد واکنش نشان بدهد.
پائولو مالدینی، مدیر میلان، معتقد است که قهرمانی فصل گذشته انتظارات از این تیم را بالا برده و شرایط فعلی آنها فاجعه نیست.
رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع ذیربط قضائی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور به صربستان برای دستیابی به حقوق مشروع خود براساس قطعنامه های شورای امنیت در قبال کوزوو کمک خواهد کرد.
فیلیپو اینزاگی، ستاره سابق میلان، می‌گوید شرایط سخت کریستیانو رونالدو را به خوبی درک می‌کند.
در شرایطی که مدافع میلان خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که در تیم باشگاهی خود به او بازی نمی رسد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، از شرایط فعلی خود در این تیم رضایت دارد.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، شرایط تیمش پیش از دیدار با دینامو زاگرب را خوب توصیف کرده است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، اعتراف کرد در حال حاضر شرایط میلان از تیمش بهتر است.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟
آریگو ساکی، سرمربی افسانه ای فوتبال ایتالیا، به تشریح شرایط مدعیان در آستانه شروع فصل جدید سری آ پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ