عباس عبدی نوشت: اظهار ندامت و تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار جرم امنیتی مشابه، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند. چنین رفتاری نتیجه منفی دارد. بدتر این است که هر دو طرف بدانند این متن در عمل صوری است و کسی را برای آن راستی‌آزمایی نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
آنان که از درون ساختار سیاسی و در جریان سال ۱۳۹۸ علیه افزایش قیمت بنزین موضع‌گیری کردند و آن فجایع بروز کرد، امروز نمی‌توانند به راحتی آن ماجرا را فراموش کنند، در نتیجه هر روز درگیر چگونگی حل مساله انرژی هستند.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی : مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد.
عباس عبدی نوشت: در نظام‌هایی که گفتگو و آزادی بیان و اظهار علنی احساسات ممکن نباشد، همین می‌شود که حاکم از شناخت جامعه خود نیز غافل می‌گردد و به یک‌باره با وضعی مواجه می‌شود که ذهن و روان او از آن غافل بوده است. در ساختاری که سرآشپز خود را به فرماندهی یک نیروی غیررسمی و جنایتکار منصوب کنند، نتیجه‌ای از این بهتر که آن نیرو امروز تمرد نماید، نصیب آن ساختار نخواهد بود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
پدرام پاک آئین در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه سقط جنین جرم انگاری شده است، وزارت بهداشت نیز برنامه‌هایی برای برخورد با سقط عمدی در دستور کار قرار داده است.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: بوستان جنگلی کوهسار واقع در منطقه ۵ به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و همچنین به علت یخ زدگی ناشی از برف تا عادی شدن وضعیت بارش‌ها تعطیل می‌باشد.
رئیس کمیته امداد اظهار کرد: ۱۹۲ خانوار اقلیت مسیحی، کلیمی و زرتشتی از عیدی کمیته امداد برخوردار شدند. از این تعداد ۱۷۰ خانوار مسیحی، ۱۰ خانوار کلیمی و ۱۲ خانوار زرتشتی هستند.
آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟
بزرگنمایی و عادی سازی همه‌گیری آنفلوانزا در کشور دلایل مختلفی دارد. توزیع واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌ها، کمبود دارو از جمله آنتی بیوتیک‌ها، سرم و دارو‌های اختصاصی آنفلوانزا و دیدگاه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی کارشناسان و مسئولان در این اظهار نظر‌ها تاثیرگذار است. دیدگاه‌های متفاوتی که گاه حتی در بین مسئولان وزارت بهداشت هم دیده می‌شود.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یکم مهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: برای بانویی به نام مهسا امینی حادثه‌ای رقم خورده که همه ما را آزرده خاطر کرد و یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از این قضیه آزرده خاطر شده است.
امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس امروز، سهامداران پتروشیمی پارس بخوانند، پیش بینی بورس| توجه دوباره به سهام شرکت‌های بزرگ و بنیادی، نماد‌های شاخص ساز تحت تاثیر عوارض صادراتی، تحلیل بنیادی کاوه | کاوه در ۹ ماهه چقدر فروخت؟، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی یک نماد، هند چرا صادرات گندم را ممنوع کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت روز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: افتخار ما این است که پیرو خاندان پیامبر(ص) و ائمه طاهرین(ع) هستیم و این پیروی تنها در ذهن و گفتار نیست و در مقام عمل نیز باید سعی کنیم از این خاندان درس بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ