اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل مس رفسنجان اعلام کرد این باشگاه همچون دوران مدیریت خودش در فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم از حواشی دور است.
بوکایو ساکا، مهاجم تیم ملی انگلیس می‌گوید اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای‌اش توصیف نشدنی است.
کریستیانو رونالدو می‌گوید دوران حرفه‌ای او در تیم ملی پرتغال به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد و او همچنان با گلزنی و عملکرد خوب به تیم کمک می‌کند.
تیم فوتبال سپاهان در حالی با کسب 65 امتیاز از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند، که یادگاری‌های دوران محرم نویدکیا همچنان روی در و دیوار اتاق‌ها و سالن‌های باغ فردوس وجود دارد.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
خداداد افشاریان می‌گوید به نظرش قضاوت داوران در این دربی خوب بوده است.
با وجود عذرخواهی رسمی کمیته داوران انگلیس از برایتون به دلیل اشتباه داور در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، این باشگاه انگلیسی عذرخواهی صرف را کافی نمی‌داند.
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
یولیان ناگلزمان که در میکسدزون ورزشگاه خانگی گلادباخ با عصبانیت در حال حرکت به سمت رختکن داوران دیده شده بود به خبرنگاران گفت اخراج اوپامکانو را شوخی می‌‌داند و باورش نمی‌شود چنین بلایی بر سر تیمش آورده باشند.
کارلو آنچلوتی می گوید که بیانیه مدیراجرایی باشگاه اتلتیکو در اعتراض علیه رئال و کمیته داوران را نخوانده و به آن اهمیتی نمی دهد.
خزعلی تصریح کرد: خانم غفوری فرد جزو یک درصد برتر است و شاخص‌های دیگر مثل امور اجتماعی نیز داشته‌اند، ایشان حافظ قرآن هستند و این امر ممکن است یک ویژگی فرهنگی نیز برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. من در هیات داوران نبودم و نمی‌دانم روی چه حسابی این داوری انجام گرفته است اما هیچ گونه نسبتی نباید موجب این شود فرد بالا یا پایین آورده شود.
تنیسور آمریکایی درباره صعودش به مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم استرالیا برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش اظهارنظر کرد.
محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.
مربی اسپانیایی نفت مسجدسلیمان که به زحمت توانست از کشور خارج شود، درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرد.
یورگن کلوپ با انتقاد شدید از قضاوت استوارت آتول، صحبت با داوران را به صحبت کردن با مایکروویو شبیه دانست.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
سرمربی استقلال می‌گوید علت دریافت کارت زرد از داور مسابقه را نمی‌داند، اما فکر می‌کند آن‌ها عاشق او هستند که این کار را می‌کنند.
افشاریان: از داوران ناراضی‌ام، نمی‌دانم چرا رفتارشان اینطور شده!
قضاوت پُر تکرار داوران ایرانی در مسابقات جام‌ملت‌های فوتسال آسیا، در نهایت با قضاوت در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها به پایان رسید.
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت که قضاوت داوران در دو صحنه مشکوکی که برخی معتقد به ناداوری علیه تیم فرنگی جوانان بودند، درست بوده است.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت که قضاوت داوران در دو صحنه مشکوکی که برخی معتقد به ناداوری علیه تیم فرنگی جوانان بودند، درست بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ