نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به واکنش گسترده و عمدتاً منفی جامعه به اظهارات رئیس مجلس، خبرگزاری مجلس «خانه ملت» درباره عبارت «تصمیمات سخت» توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات این خبرگزاری آمده است: «در روز‌های اخیر یکی از جملات رئیس مجلس، در جمع اعضای نظام مهندسی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داشته و البته در این میان برخی یا به تصور اینکه تاکنون چنین تأکیداتی از سوی قالیباف انجام نشده یا به قصد تخریب، درباره آن دست به خیال‌نویسی زده‌اند.»
دیروز خبرهایی مبتنی بر نرخ خوراک ۷ هزار تومانی متانول سازها و اوره سازها منتشر شد، این اخبار می‌تواند تأثیرگذار بوده و حاشیه سود این شرکت‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
منابع سعودی از تصمیمات جدید اتخاذ شده در آستانه نزدیک شدن به موسم حج در اواخر ژوئن خبر دادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
مکس آلگری بعد از شکست مقابل ناپولی از هواداران و بازیکنان یوونتوس خواست تا تصمیمات داور را بپذیرند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست مقابل میلان تصمیمات داور بازی را زیر سوال برد.
زدراوکو، سرمربی کروات الباطن درباره اتفاقات دیدار برابر النصر که به شکست سه بر یک آنها در دقایق پایانی منجر شد، صحبت کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که علی رغم شکست تیمش، از تصمیماتی که در دربی مقابل اینتر گرفت، پشیمان نیست.
باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.
مدیران رئال مادرید پس از شکست شب گذشته از بارسا در فینال سوپرجام قصد اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه را ندارند.
حسن انتظاری، کمک داور دیدار پر حاشیه استقلال و تراکتور سرانجام سکوت خود را شکست.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
تقریبا شب گذشته تمام آبادانی ها یک حرف واحد داشتند و آن، اعتراض به تصمیمات داور بازی با استقلال بود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت سیزدهم را قرائت کرد و از تکرار تصمیمات شکست خورده گذشته در این حوزه خبر داد.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات غیرمنطقی و غیرمنصفانه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی برای کشاورزان گرفته کمر آنها را شکسته است.
دموکراسی مبتنی بر برابری است و قرار است همه شهروندان از فرصت برابر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی برخوردار باشند. با این وجود، برای مدت زمانی طولی در ایالات متحده سیستم‌های سیاسی و انتخاباتی تامین کننده منافع نخبگان و افراد ثروتمند با هزینه افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده اند.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، شکست تیمش برابر اینتر را غیرمنصفانه خواند و گفت که داور باید در مورد تصمیمات جنجالی اش توضیح بدهد.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ