یزد- فرماندار میبد از حل مشکل گاوداری‌های این شهرستان با واگذاری زمین و توافق بر سر قیمت آن با دامداران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
کاپیتان تراکتور گفت: طبق گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن نیاز داریم.
ژوزه مورایس در مورد جزئیات مصدومیت امید نورافکن توضیح داد‌.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه ارتقای کیفیت مواد شیمیایی مورد استفاده در آب‌های صنعتی، موفق شدند نیاز کشور به واردات این مواد را برطرف کنند.
برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت نسبت به لاکتوز، نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند و باید کلسیم موردنیاز بدن خود را با استفاده از قرص کلسیم تامین کنند. اما بهترین زمان مصرف قرص کلسیم چه موقعی است؟
برای عملکرد صحیح، بدن ما به ۱۳ ویتامین نیاز دارد که ۹ مورد آن محلول در آب و ۴ مورد نیز محلول در چربی است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور باعث ایجاد زمینه کار تجاری در کشور می‌شود.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۹۱ واحد مسکونی اقشار ویژه استان اصفهان خبر داد.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن طرح ملی نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
باشگاه استقلال در مورد زمان بارگذاری مدارک مورد نیاز برای مجوز حرفه ای توضیحاتی ارائه کرد.
تحقیقات در مورد تکنیک ضد آفتاب نتایج متفاوتی به همراه داشته است. حتی حامیان پرشور آن نیز معمولاً ابتدا خواستار کاهش انتشار جهانی هستند. بر اساس گزارش ییل، این دانشگاه طرحی فرضی را برای “چرخش ترموستات جهانی” ترسیم کرده است.
ستاره ایرانی پورتو زمان زیادی برای یک نمایش فوق‌العاده دیگر در پرتغال نیاز نداشت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم و وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.
در پژوهش‌های اخیر، استخراج و جمع‌آوری گرد و غبار از سطح ماه و قرار دادن آن در فضای بین زمین و خورشید پیشنهاد شده است. این ابر‌های گرد و غبار پیش از آن که توسط باد‌های خورشیدی و فشار تشعشع‌ها پراکنده شوند، به مدت چند روز سیاره ما را می‌پوشانند. پژوهشگران می‌گویند که در عرض یک سال، چنین سپر‌های گرد و غباری می‌توانند نور خورشید منتهی به زمین را تا ۱.۸ درصد کاهش دهند که در محدوده مورد نیاز برای کاهش سرعت افزایش دمای سیاره ما است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دفتر سرمایه‌گذاری و فن‌آوری‌های نوین ساخت به‌منظور تقویت منابع مورد نیاز صندوق ملی مسکن و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تشکیل شده است.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: تخم مرغ مورد نیاز شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: ۷۰ سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند، در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد، می‌توان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
«پل اسمیت»، استاد دانشگاه بریستول در طرح خود به ساخت حبابی اشاره کرده که می‌تواند اکوسیستمی شبیه زمین را در خود نگه دارد. به‌عبارت دیگر، این ذخیره‌گاه طبیعی فرازمینی (ETNR) ۲۰ هکتاری قادر است علاوه بر میزبانی از انسان‌ها، غذا و مواد خام مورد نیاز آن‌ها را نیز تأمین کند.
باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسوده شدن چمن ورزشگاه کاظمی رنج می‌برد با چالش جدیدی در مورد ورزشگاه درفشی‌فر نیز مواجه شده است.
اراک - فرماندار اراک گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مراکز تجاری صنوف آلاینده و مزاحم اراک با همکاری نهادهای متولی تأمین شده و اقدامات لازم برای انتقال این صنوف از داخل شهر در حال انجام است.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ