سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
اهواز- استاندار خوزستان، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه معدن را ضروری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش معدن مطابق با نیازهای استان باشد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
چابهار- نخست وزیر پاکستان با تأکید بر تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان در همه بخش ها گفت: برای برقراری امنیت در مرزهای دو کشورها از همه ظرفیت های استفاده می شود.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تولید محصول سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌ها و سایر دستگاههای ‌اجرایی اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.
از آنجایی‌که ظرفیت استفاده از زمین­های آبی در حال رسیدن به نقطه‌ی حداکثر خود است؛ باید بخش عمده‌ای از افزایش تقاضای غذا با افزایش بهره‌وری زمین‌های دیم تامین شود.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.
­عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
وزیر صمت گفت: ظرفیت انسانی با تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد که برای حفظ و استفاده از این ظرفیت باید از آنان در بخش دانش بنیان کردن اصناف به خوبی استفاده کرد.
حمیدرضا فولادگر گفت: ایران ظرفیت های معدنی بسیاری دارد که اگر به صورت کامل در خدمت تولید قرار گیرند، می توانند توسعه را در بخش های مختلف محقق نمایند.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره سامانه‌های پرتودهی اظهار داشت:‌ یکی از کمبودها و کسری‌های صنعت‌ هسته‌ای در کشور؛ عقب‌ماندگی در استفاده از ظرفیت پرتودهی در حوزه صنعت، مواد غذایی، کشاورزی و ... است، اکنون به این مسئله واقف شده‌ایم و سعی کرده‌ایم با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به انجام مطالعات این بخش اقدام کرده و وارد فاز اجرایی شویم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ