حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور باعث ایجاد زمینه کار تجاری در کشور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
رییس اتاق تعاون ایران گفت: ۹۵ درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است، تنها ۵ درصد از قطعات نیاز به واردات دارد که تا چند سال آینده تمام قطعات در داخل تولید شود.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور امکان فرآوری دارد.
۹۵ میلیون تن از حدود ۱۲۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور فرآوری می شوند.
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور گفت: در حوزه کار، دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی کارهای بزرگی در کشور انجام شده است. اینکه ۹۵ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید و صادر می‌شود بسیار اهمیت دارد.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۹۵ درصد واکسن‌های دامی مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود.
Terran ۱ یک موشک ۳۳ متری است که حدود ۸۵ درصد از آن با کمک پرینت سه‌بعدی ساخته شده. این سازه که از متان مایع و اکسیژن مایع به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند، قادر است حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایین زمین برساند. شرکت Relativity Space بیان کرده است که در مراحل بعدی تولید قصد دارد رقم مذکور را به ۹۵ درصد افزایش دهد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
دفتری با اعلام این خبر که ۹۸درصد کاتالیست‌های صنعت نفت از سوی شرکت‌های معتبر داخلی تولید می‌شود، گفت:هم‌اکنون کاتالیست‌های ایرانی به کشورهای منطقه صادرو با موفقیت در مجتمع‌ها استفاده می‌شود.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
مدیرعامل برق حرارتی گفت: امسال ۳۴۸ میلیارد کیلووات ساعت معادل ۹۵ درصد برق کشور در واحدهای نیروگاهی حرارتی تولید شد که یک رکورد بود.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: ایران تولید ۹۵ درصد زعفران دنیا را در اختیار دارد اما سهم‌ کشور ما در بازار مالی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است.
هم اکنون در کشور، ۹۵ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۶۳۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال (به قیمت زمان عقد قرارداد) در حال ساخت و بهره‌برداری است.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ