اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن طرح ملی نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین برای ساخت بیش از ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم خبر داد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تخصیص زمین به بیش از ۳ هزار متقاضی برای ساخت مسکن در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
محمد درویش پژوهشگر فعال در حوزه محیط زیست نیز با انتشار تصویری از غرق شدن شهر یوسف علی در ترکیه نوشت: ترکیه با آبگیری سد یوسف‌علی بر روی یک رودخانه مشترک با گرجستان و ادامه ساخت ۸ سد دیگر در همین رودخانه، درصدد تکرار فاجعه دجله، فرات و ارس است. شگفتا کشوری که بیش از ۱۴۵۰ سد ساخته است، همچنان با بحران فرونشست زمین روبروست!
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اینک برای بیش از ۱۳۶ هزار متقاضی زمین در قالب انفرادی و گروهی برای ساخت مسکن واگذار شده است.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از ۱۰۰ پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از 100 پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
طی تفاهمنامه‌ای که امروز دوشنبه توسط سازمان ملی زمین و مسکن با شرکت‌های پیشران ۴ استان منعقد می‌شود، با واگذاری بیش از ۲ هزار و ۶۱۸ هکتار زمین، ۸۴ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
تصاویر ماهواره ای وب سایت رصد خانه زمین ناسا (Nasa Earth Observatory) نشان دهنده مقیاس  ویرانی است که زلزله در ترکیه و سوریه به وجود آورده که در نتیجه آن بیش از ۲۰ هزار نفر کشته شده اند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشت ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه گذشته خوی را لرزاند که بر اثر آن بیش از ۹ هزار واحد آسیب جزیی یا کلی دیده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
درحالیکه شراره‌های خورشیدی فورا به سمت زمین سفر می‌کنند، CME‌ها ممکن است ۱۵ تا ۱۸ ساعت طول بکشد تا به زمین برسند. از آنجایی که این شراره‌ها در فضا با سرعت‌های متفاوتی حرکت می‌کنند، با توجه به سرعت پایین حرکت‌شان، ممکن است روی هم انباشته شوند، و ما می‌توانیم تا چند روز آینده شاهد حضور آن‌ها باشیم.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.
بازیکنان نساجی با سه کارت قرمز، بیش از بازیکنان سایر تیم‌ها در این فصل از زمین بازی اخراج شده اند.
کلنگ زنی ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران به زمین زده شد.
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.
هم اکنون در کشور، ۹۵ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۶۳۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال (به قیمت زمان عقد قرارداد) در حال ساخت و بهره‌برداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ