معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
مدافع راست پرسپولیس که دوران سربازی‌اش را در تراکتور پشت سر گذاشته، اکنون با انگیزه یک نمایش موفق در تبریز پا به این جدال خواهد گذاشت.
کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
صادق بارانی، کاپیتان سابق پیکان، دوران خدمت سربازی خود را در ملوان به پایان رساند.
احمدرضا زنده‌روح با پایان دوران سربازی به تیم سابق خود بازخواهد گشت.
صادق بارانی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده، طی دو فصل اخیر مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان مازیار زارع محسوب می‌شود.
منابع رسانه ای از کشته شدن یک کهنه سرباز آمریکاییِ دوران جنگ افغانستان، حین نبرد در جنگ اوکراین خبر دادند.
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
بازیکن فجرسپاسی بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به ذوب‌آهن پیوست.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: دوران سربازی تمرینی برای روابط انسانی، برادری و کار تیمی است، و فرصتی است که جوانان در آن جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرند.
مشهد ـ معاون نیروی انسانی فراجا گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی فقط بخاطر تأمین معیشت بعد از پایان خدمت نیست، بلکه مهارت روحی و فکری را باید تقویت کرد.
اسماعیل مسافر در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که در ادامه فصل برای ایفاسرام اردکان توپ خواهد زد.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
حسین مرادمند مدافع استقلال با انتشار یک استوری، به صورت رسمی از پایان خدمت سربازی خود خبر داد.
مجوز بازی کردن محمدحسین مرادمند در فصل جاری رقابت های لیگ برتر برای استقلال صادر شد.
هافبک ملوان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید را یک مسئولیت بسیار مهم دانست.
مرادی چیزی حدود ۲۰ روز از خدمتش باقی مانده بود و در این فرصت آن را پشت سر گذاشته و حالا با پایان دوران خدمت سربازی می‌تواند به هوادار برگردد.
معین عنایتی برای گذراندن دوران سربازی به فجرسپاسی پیوست‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ