رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز عده‌ای از سربازان از موزه ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند.
سمنان- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: پس از آموزش های مهارتی ضمن خدمت سربازی، سربازان ترخیص شده تا سه سال رصد خواهند شد تا شغل پیدا کنند.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، ۲ گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.
در گذشته قلهک دهی بود خارج از شهر تهران پر از باغ و زمین‌های کشاورزی. در زمان قاجار انگلیسی‌ها سفارتخانه خود را خارج از شهر در ده قلهک بنا کردند. بعد‌ها وقتی جنگ جهانی اول (۱۹۱۴‌ـ ۱۹۱۸) و جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹‌ـ ۱۹۴۵) اتفاق افتاد؛ سفارت انگلیس جنوبی‌ترین قسمت باغ سفارت را به گورستان اختصاص داد تا سربازان مسیحی را که در یکی از دو جنگ، در ایران کشته شدند؛ آنجا دفن کنند.
بسیاری از گرجی‌ها مخالف هرگونه نزدیکی با مسکو هستند؛ بویژه آنکه سربازان روسیه سالهاست در دو منطقه جداشده از خاک این کشور یعنی آبخازیا و اوستیای جنوبی (که حدود یک پنجم خاک این کشور را تشکیل می‌دهند) مستقر هستند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: روابط ایران و سوریه با خون سربازان دو کشور اجین شده و عمق و استحکام زیادی یافته است.
دو هواپیمای نظامی مصری برای انتقال سربازان مصری عازم سودان شدند که در حال حاضر یکی از آن‌ها به قاهره بازگشته است.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
مجلس شورای اسلامی تصویب کرد دو هزار میلیارد تومان جهت اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه را سپری نمودند با معرفی ستاد کل نیروهای مسلح، پرداخت شود.
بنا به اعلام وزرای دفاع دو کشور لهستان و اسپانیا، نحوه استفاده از تانک های لئوپارد ۲ به سربازان اوکراینی آموزش داده می شود.
پریگوژین نیز به دستور گراسیموف برای اصلاح موی صورت سربازان واکنش نشان داد و با لحنی کنایه‌آمیز به قدیروف پیشنهاد داد که طول ریش‌هایش را دو برابر کند!
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، در این خصوص اظهار کرد: طی یکی دو ماه اخیر تعدادی از مدیران شهرداری کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند.
سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح است. تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.
امروز ۴۵‌امین سالگرد پرتاب فضاپیمای وویجر۱، یکی از دوقلو‌های نمادین بشر است که به کیهان فرستاده شده‌اند. (یکی دیگر از این دوقلوها، وویجر ۲، چند هفته زودتر پرتاب شده بود.) این دو فضاپیما اکنون در فضایی تاریک، و در دوردست‌ها و فضایی بین‌ستاره‌ها- با فاصله‌ای بیش از ۱۷ میلیارد کیلومتر دورتر از خانه، جایی که خورشید ما همانند هر ستاره درخشان دیگری به نظر می‌رسد، هنوز در حال انجام کاوش‌های علمی هستند.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
سردار تقی مهری درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود. اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف آن نیز تا هشت میلیون تومان است.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
دو روز گذشته (چهارشنبه) وزارت دفاع آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیرو‌های ارمنی در منطقه قره باغ خبر داد؛ عملیاتی که گفته می‌شود به تلافی کشته شدن یکی از سربازان آذربایجانی انجام شده است.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ