بازیکن فجرسپاسی بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به ذوب‌آهن پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابن سینا در نمط نهم اشارات که بیان مقامات عارفان و تبیین کمال انسانی است، سخن بسیار مهمی درباره امر به معروف و نهی از منکر دارند. بدیهی است که مخاطب این سخن در درجه اول عالمان دینی یا طلابی هستند که این روز‌ها در فضای حقیقی و مجازی خلق خدا را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. آیت‌الله حسن‌زاده در شرح خود با لطافت و بین سطور به این موضوع اشاره کرده‌اند که بدخلقی، متهم کردن مردمان و تحقیر آنان تا چه حد خلاف قرآن و برهان و عرفان است.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.
عرفان جلالی نژاد، والیبالیست جوان، رویای لژیونر شدن را در سر دارد.
برنامه شاهنامه‌خوانی نوروزی به میزبانی حمام تاریخی شهر نمونه گردشگری بسطام با حضور علاقه مندان برگزار شد.
پدر شهیدان عرفان و علیرضا انتظامیِ ۴ و ۱۰ ساله از لحظه‌ای می‌گوید که کودکانش در اثر بمب‌گذاری گروهک جمشید شارمهد قطعه‌قطعه می‌شوند.
عرفان رضایی، خلبانی است که توانست بالگرد را از آتش‌سوزی نجات دهد. ۲۸ سال دارد و مهندس اویونیک و خلبانی است. او می‌گوید: بالگرد وقتی سقوط کرد مرتب «نشت بنزین» داشت و اگر به‌موقع باتری‌اش کشیده نمی‌شد، منجر به آتش‌سوزی می‌شد. خطر دیگری که وجود داشت این بود که برق بالگرد در همان لحظه‌ای که سقوط کرده بود، وصل بود و اول باید برق هلیکوپتر را قطع می‌کردم و بعد باتری آن را جدا می‌کردم. خود این عمل هم خطرناک بود، چون اگر یک دکمه را اشتباه می‌زدم، می‌توانست باز منجر به انفجار یا آتش‌سوزی شود.
عرفان پورحاتمی گلر جوان گل گهر سیرجان که در این فصل به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شده، خاطره تلخی از آخرین حضورش در انزلی دارد.
عرفان باقری که در نیم فصل پیوستنش از استقلال به پرسپولیس سر و صدا کرده بود، به عضویت امیدهای سایپا درآمد.
عرفان جلالی نژاد، بازیکن هراز به حواشی به وجود آمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.
در پایان مبارزه ۱۲۵ تکواندوکار حاضر در وزن سوم، نماینده استان مازندران موفق به کسب مدال طلا شد.
عرفان منش با بیان اینکه نوجوانی که اکنون در کف خیابان است به دنبال اثبات خود است، گفت: این نوجوانان برانداز نیستند.
عرفان باقری مدتی در تیم جوانان استقلال شرکت کرد اما چند روزی است ریکاردو ساپینتو، او را به دلایلی از حضور در تمرینات منع کرده است.
قهرمان جوانان جهان که پیش از این با تیم بلیش تاکستان قرارداد بسته بود، به تیم ستارگان ساری منتقل شد.
عرفان کر ملی پوش دسته ۶۵ - کیلوگرم ایران با شکست حریف خود در دیدار فینال توانست به مدال طلای جهان دست پیدا کند.
عرفان کر ملی پوش دسته ۶۵ - کیلوگرم ایران با شکست حریف خود در دیدار فینال توانست به مدال طلای جهان دست پیدا کند.
عرفان کر ملی پوش دسته ۶۵ - کیلوگرم ایران با شکست حریف خود در دیدار فینال توانست به مدال طلای جهان دست پیدا کند.
عرفان کر ملی پوش دسته ۶۵ - کیلوگرم ایران با شکست حریف خود در دیدار فینال توانست به مدال طلاى جهان دست پیدا کند.
عرفان قربانی یکی از بازیکنانی است که تیم ملی جوانان امید زیادی با درخشش او در رقابت‌های مقدماتی آسیا دارد.
عرفان باقری بازیکن استقلال که با عفو صمد مرفاوی به اردوی تیم جوانان برگشته است در بازی دوستانه با آلومینیوم اراک در ترکیب ثابت تیم جوانان به میدان آمد.
دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: فرقه عرفان حلقه یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویز‌های فرادرمانی ضمن مداخله در امر درمان هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر تشویق افراد به رفتار‌های خارج از عرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می‌شود.
این افراد با ادعا‌های واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعش دفاعی و ... فعالیت غیرقانونی داشته‌اند. اقدامات این جریان انحرافی منجر به آسیب‌های روحی و روانی در افراد، انحراف اعتقادات و در نتیجه فروپاشی خانواده‌ها شده است.
عرفان باقری حالا باید تلاش کند دور از فضای مجازی و در زمین فوتبال توانایی هایش را نشان بدهد تا بتواند به یک ستاره واقعی تبدیل شود.
رابطه تنگاتنگ و صحیح آن حضرت با خداوند متعال و معجزات و کراماتی که به دست آن بزرگوار به ظهور و بروز رسیده و در امامت آن حضرت متجلّی است، نشان از جایگاه بلند و شأن رفیع آن امام همام در نزد خداوند متعال دارد؛ خداوندی که آن حضرت را برای تصدّی عهد امامت خود برگزید و او را پیشوای جامعه قرار داده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ