سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آگاه کردن جوانان نسبت به پیشرفت‌های ایران باعث می‌شود جوانان حس بهتری داشته باشند و ما هم در روایت پیشرفت‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تجویز اسکن قلب قبل از یک عمل جراحی بزرگ برای اندازه گیری خطرات ممکن است غیر ضروری باشد.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
حیدری عنوان کرد: معتقدم وزارت خارجه باید در این پروژه فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد، اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما باید به شعار‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.
«زیدوند» در پاسخ به این سؤال‌ها که چرا در این مرکز سیستم اطفای حریق وجود نداشته، یک معلول ذهنی همراه با بیمار اعصاب و روان در مرکز بستری بوده یا چرا یک فرد دارای معلولیت باید به ابزاری مثل «فندک» دسترسی داشته باشد؟ می‌گوید: «ساختمان به سیستم اطفای حریق مجهز بوده، اما سنسور‌ها به‌موقع عمل نمی‌کنند. اینکه یک معلول ذهنی در کنار یک بیمار اعصاب و روان پذیرش شده نیز از‌جمله تخلفاتی است که بهزیستی استان در قبال آن واکنش داشته و با رد صلاحیت و سلب اعتماد از آن، مجوز فعالیت را باطل اعلام کرده است».
«زیدوند» در پاسخ به این سؤال‌ها که چرا در این مرکز سیستم اطفای حریق وجود نداشته، یک معلول ذهنی همراه با بیمار اعصاب و روان در مرکز بستری بوده یا چرا یک فرد دارای معلولیت باید به ابزاری مثل «فندک» دسترسی داشته باشد؟ می‌گوید: «ساختمان به سیستم اطفای حریق مجهز بوده، اما سنسور‌ها به‌موقع عمل نمی‌کنند. اینکه یک معلول ذهنی در کنار یک بیمار اعصاب و روان پذیرش شده نیز از‌جمله تخلفاتی است که بهزیستی استان در قبال آن واکنش داشته و با رد صلاحیت و سلب اعتماد از آن، مجوز فعالیت را باطل اعلام کرده است».
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
سردار فدوی گفت: باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند ۴۴ سال گذشته اشتباه محاسباتی می‌کند، ولی باز هم دشمنی می‌کند.
«باید به فکر مشکلات داخلی خودمان باشیم. مادامی که ما درگیر اختلافات و مشکلات این چنینی باشیم، نمی‌توانیم در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتر چانه‌زنی کنیم. وقتی که ما اوضاع داخل را سر و سامان دادیم می‌توانیم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا برویم و بعد هم در راستای بهبود رابطه با همسایگان وارد عمل شویم. باید توجه داشت که برای همچین موضوعی لازم است که انعطاف و نرمش داشته باشیم.»
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
غلامحسین کرباسچی - مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت و گو شبکه خبر: اگر بخواهیم رکن اصلی قانون را اجرا کنیم باید از همین در استودیو که در آن حضور داریم شروع کنند به گرفتن خانم ها/ پس وقتی میبینیم که یک قانون در یک زمانی تصویب شده که در حال حاضر یک اکثریت قاطعی از جامعه به آن عمل نمیکنند؛ باید این قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید تحریم‌ها را نه در زبان و روی کاغذ بلکه در عمل لغو کند و ما هم باید راستی آزمایی کنیم.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ