هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، مدعی شده که توماس توخل پس از اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در این تیم نمی‌ماند.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
طبق ادعای اسپورت 1، توماس توخل تصمیمی برای استعفا از هدایت بایرن ندارد و با وجود ناراحتی شدید از اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.
توماس توخل فاش کرد که از دیروز مطلع شده بود که تحت هر شرایطی الیور کان و صالح حمیدزیچ شغل خود در بایرن را از دست خواهند داد.
به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، باعث ایجاد اختلاف جدی بین توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ شده است.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید از عملکرد و حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم بسیار راضی است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید فرهنگ باشگاه بایرن با دو باشگاه قبلی او چلسی و پی‌اس‌جی متفاوت است.
الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ می‎‌‌گوید تمرکز فعلی شاگردان توماس توخل روی قهرمانی در بوندسلیگا معطوف شده است.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
اتفاق جالب و‌ البته عجیبی در کنفرانس خبری توماس توخل بعد از بازی دیروز بایرن مقابل هوفنهایم رخ داد.
یکی از پرستاره‌ترین مسابقات فصل فوتبال اروپا در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود.
یکی از پرستاره‌ترین مسابقات فصل فوتبال اروپا در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
شکست مقابل بنفیکا در تورین، کار مکس آلگری برای ادامه حضور در یوونتوس را دشوار ساخته است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، به تمجید از درخشش رحیم استرلینگ در بازی برابر لستر پرداخته است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.
توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند تنها دو مربی لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ