اردوی جاری آزادکاران که آخرین تمرینات سنگین و پرفشار در آن برگزار می‌شود، روز پنجم شهریور به پایان خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمین سهرابیان پس از گذشت بیشتر از 4 سال، یک بار دیگر برای استقلال به میدان می رود.
شائونائی میلر اویبو، قهرمان دوی 400 متر، در فاصله چهار ماه پس از تولد فرزندش به میادین برگشته است.
محمد طیبی که پیش تر سابقه 4 سال حضور در استقلال خوزستان را دارد، به عنوان اولین خرید این تیم رونمایی شد.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
باشگاه تراکتور بلیت پرواز پاکو خمس را برای 4 تیر ماه خریداری کرده است.
تیم فوتبال لیون در بهترین شب دوران بازی لاکازت موفق شد امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارد.
جک گریلیش، وینگر منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-1 برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، ابراز خوشحالی کرد.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
امید لطیفی در مصاف برابر صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و بلافاصله موفق به کسب یک پنالتی شد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید با وجود پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی مقابل لیل مدیران باشگاه به صورت جدی به دنبال بازگشت توماس توخل و نشست او روی نیمکت تیم‌شان به جای کریستوف گالتیه هستند.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد 4-2 تاتنهام را شکست بدهد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
تیم نساجی روز بعد از بازی با گل گهر در مصاف دوستانه با تیم دسته دومی ویستا توربین دیدار کرد و این تیم را با نتیجه 4-1 شکست داد.
مدافع مورد علاقه سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد یکی از مسافران قطعی قطر برای جام جهانی باشد.
نجات افزود: نمایندگان مجلس با توجه به این وضعیت به صورت زمینی به مشهد بازگشتند و بالگرد خالی از مسافر جهت بررسی های بیشتر به شهر بازگشته است.
منچسترسیتی در بازی خانگی مقابل کریستال پالاس به لطف درخشش ارلینگ هالند و هت‌تریک او موفق شد 4-2 به پیروزی برسد.
امیر علی اکبری فایتر کشورمان روز جمعه 4 شهریورماه پس از 11 ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ