هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با دیدارهایی حساس و هیجان‌انگیز و البته سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به دنبال اهداف خود در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند در خلال مصاحبه خود در مرکز پزشکی ایفمارک راه حل باشگاه برای دروازه‌بان دوم را تشریح کرد.
بازی دوستانه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان طرز تفکر دفاعی جدید این تیم را با حذف مدافع تیم ملی گرجستان نشان داد.
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
کمیته مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا تکلیف صعود تیم ها به دور حذفی را مشخص کرد.
کمیته مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا تکلیف صعود تیم ها به دور حذفی را مشخص کرد.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب خط دفاعی تیمش در دیدار حساس برابر نساجی، با چالش بزرگی روبرو شده است.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، هر کدام برای نیمکت خود، در پی توافق با ژرژ ژسوس هستند.
والیبال ایران برای رسیدن به المپیک باید یک راه پر پیچ و خم را طی کند.
مهدی رحمتی می‌تواند بار دیگر تکلیف صدرنشین لیگ را تعیین کند.
مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
دارندگان حساب در بانک تجارت برای انجام معاملات در بورس کالا و خرید خودرو از بورس می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری در چند دقیقه حساب خود را وکالتی کنند.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اولین شکست جدی صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و از حزب‌الله لبنان با حضور سردار سلیمانی است و سردار سلیمانی معادلات اشغالگران را به هم زد.
بعد از پیروزی ایران برابر ولز حالا احتمالا ملی پوشان با یک تساوی در بازی آخر برابر آمریکا نیز شانس بالایی برای صعود خواهند داشت.
یونی بن مناحیم تحلیلگر صهیونیست درباره آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزها، عنوان کرد: حزب الله با ارسال ۴ فروند پهپاد غیر مسلح زمام امور را بدست گرفت و روند مذاکرات را به نفع لبنان تغییر داد.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ