فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مأموران زنگ خانه زوج جوان را زدند که ناگهان مردی ۴۰ساله در حالی که صورت و لباس‌هایش خونی بود و چاقویی هم به دست داشت، در را باز کرد و با دیدن مأموران بدون هیچ مقدمه‌ای گفت: همسرم را کشتم!
ستاره بارسلونا و همسرش بار دیگر به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان در توسکانی ازدواج کردند.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در اولین بازی‌اش روی نیمکت این تیم گفت لیدز در نیمه دوم حتی می‌توانستند یک امتیاز از سیتی بگیرد.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
داستان محمد عبداللهیان داستان جالبی است. او که در حوادث طبیعی بسیاری حضور داوطلبانه دارد، این بار تصمیم می‌گیرد برای سفر به ترکیه النگوی همسرش را بفروشد! با او در این باره گفت و گو کردیم.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.
لوئیس فن خال،سرمربی کنونی تیم ملی هلند برای حضور روی نیمکت بلژیک چراغ سبز نشان داد.
همسر یک فعال سیاسی عربستانی که از ۱۰ سال پیش در زندان به سر می‌برد با اعلام سه هفته بی خبری از وی نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!
متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش فرود می‌آوردم!
به نظر می‌رسد که کابوس جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از همسرش همچنان برای او ادامه دارد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.
فرانچسکو توتی، اسطوره بزرگ رم و ایتالیا، بدترین روزهای زندگی خود را تجربه کرده است.
فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم رم در مورد جدایی خود از همسرش ایلاری بلاسی حرف‌هایی جنجالی را مطرح کرد.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.
این اثر روایتی از زندگی زن آواره آمریکایی است که پس از بسته‌ شدن معدن‌های گچ کنگلومرا و مرگ همسرش، اوضاعش عوض می‌شود و شیوهٔ زندگی‌اش هم شکل دیگری به خود می‌گیرد؛ فیلمی قابل تامل که البته بهترین فیلم سال نیست.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ