پیلاتس به‌عنوان یک روش تمرینی منطقی، الگو‌های حرکتی اشتباه را با متعادل کردن قدرت و انعطاف، برطرف می‌کند؛ چراکه وقتی بدن ما متقارن باشد و قدرت عضلات یکپارچه باشد، آسیبی اتفاق نمی‌افتد. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تأکید خاصی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان تیم ملی والیبال مصاحبه مفصلی با ورزش سه انجام داده و درباره خط خوردن از تیم ملی صحبت کرده است
دکتر «هلن لاورتسکی»، محقق اصلی در این مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا، می‌گوید: «زنان تمایل دارند یوگا را با آمادگی بیشتری نسبت به مردان انجام دهند.»
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر ما همچنان پریچهره سرپرست فدراسیون جودوست چرا که روند اداری بازگشت میراسماعیلی انجام نشده است.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
برخی از کارشناسان می گویند ورزش نکردن باعث شده فیل های باغ وحش کم تر از فیل های موجود در طبیعت عمر کنند. یوگا می تواند طول عمر را در انسان های مسن افزایش دهد و ویندل باور دارد که یوگا می تواند به فیل ها نیز برای افزایش طول عمر کمک کند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
وزیر ورزش می‌گوید تعمیر مجموعه دولتی زمانبر است و به سادگی انجام نمی‌شود.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
به گفته یکی از معاونان وزارت ورزش، امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان با اشاره به مشاهده علائم خونریزی مغزی در وزیر ورزش در معاینات اولیه گفت: ادامه درمان در کرمان انجام می شود.
انجام ورزش‌های هوازی یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامت قلب، ریه‌ها و سیستم قلبی عروقی است.
محمد ابراهیم امامی گفت: از متولیان ورزش خواستاریم به میزان بودجه اختصاص داده شده به فدراسیون کشتی و اقدامات انجام شده در این فدراسیون توجه داشته باشد.
نکته بسیار مهمی که در مورد ورزش کردن وجود دارد، توجه به «ساعت» است؛ اینکه در ساعت‌های متفاوت، بدن انسان در چه شرایطی قرار دارد و بهترین زمان برای انواع تمرین چه ساعتی است؟
اقدام رئیس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.
محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.
دو انتصاب جدید در وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
انزلی- رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به انجام تعهدات مدیریت شهری در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان به تعهدات خود در قبال این ورزشگاه کوتاهی کرده است.
فوق ستاره والیبال فرانسه و دنیا مصاحبه مفصلی با ورزش انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ