صحبت از نوجوانان و دوستی‌هایشان که می‌شود خانواده‌ها بلافاصله از تأثیر منفی نوجوانانِ همسال بر یکدیگر حرف می‌زنند و گلایه می‌کنند که این رفاقت‌ها موجب رفتارهای ضداجتماعی، مصرف مواد و حرکات نابهنجار در نوجوانانشان می‌شوند. این حساسیت‌ها به تأثیر منفی نوجوانان همسال قابل‌درک است، چراکه نوجوانان عموماً در برابر فشار همسالان آسیب‌پذیرترند و ممکن است، در مسیر کسب استقلال بیشتر، روابطشان با خانواده‌ها متشنج شود. اما این دوستی‌ها، در کنار این معایب، یک مزیت مهم هم دارند، مزیتی که نه‌تنها خطرناک نیست، بلکه برای رشد سالم نوجوانان ضروری نیز هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نویسنده این متن مغلوط، اولا عمدا به یاد نمی‌آورد که رکورد‌های تورم ۴۹/۶ و ۶۰ درصد را دولت‌های هاشمی و روحانی بر جا گذاشتند، نه دولت‌های احمدی نژاد و رئیسی. ثانیا، دولت خاتمی ادامه دولت هاشمی بود و نه جدا از آن. ثالثا، مقایسه دوره خاتمی با دوره پایانی احمدی‌نژاد و پس از آن، مع‌الفارق است؛ چه این‌که دولت خاتمی با انبوهی از تحریم‌ها که از سال ۱۳۹۰ علیه ایران اعمال شد، دست و پنجه نرم نمی‌کرد.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هموطنان‌مان در سال‌های دور در هر نقطه از کشور، با توجه به آداب و رسوم گذشته آبا و اجدادی خود، به گونه‌های مختلف به عزاداری می‌پرداختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در فتنه اهانت به ‎قرآن کریم، دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک این اقدام را شرم آور خواند.
حزب تمدن اسلامی در واکنش به اهانت قرآن کریم اعلام کرد: دولت‌های اسلامی با تفکر شیطانی و ضد قرآنی مقابله کنند.
همه اهالی یک دهکده در تنکابن سفالگری می کنند ۵نسل این خانواده از بزرگ خاندان محبی، سفالگری یاد گرفته و بیمه صنایع دستی شده اند. این روستا به نام آنها شهرت جهانی گرفته است.
«دولت سال به سال بی توجهی خود به آموزش و پرورش را بیشتر کرده و بار مالی این حوزه را از دوش خود برداشته و به والدین منتقل کرده است. سال‌هاست کنکور در کشور ما فقط عرصه‌ای برای رقابت دانش‌آموزان ضعیف و قوی نیست بلکه صحنه هماوردی مدارس است و در این رقابت، دولتی‌های عادی مغلوب اند.»
حزب اعتماد ملی درپی اقدام توهین‌آمیز سوزاندن قرآن در سوئد، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
چرخ دستی‌های سوپرمارکت‌ها ممکن است با چرخ‌های ضعیف و قاب‌های زنگ‌زده‌شان شناخته شوند، اما محققان می‌گویند این چرخ دستی‌ها می‌توانند با کمک به شناسایی افراد در معرض خطر سکته از طریق حسگر‌های موجود در دسته‌هایشان، برای نجات جان انسان‌ها مفید باشند.
منتقدان کیسینجر به‌درستی می‌گویند که او چه در سیاست‌شناسی و چه در سیاست‌ورزی بر افراد تصمیم‌گیرنده تمرکز دارد تا بر پروسه‌های تصمیم‌گیری، حال چه دموکراتیک باشند؛ مانند آمریکا و چه غیردموکراتیک مانند روسیه. به همین دلیل است که کیسینجر چه در داخل آمریکا و چه در خارج از آمریکا با شبکه وسیعی از افراد سیاسی و غیرسیاسی، دوستی‌های نیم‌قرنه دارد و با آن‌ها به فهم مسائل یا حل آن‌ها می‌پردازد.
تعداد دوستی‌ها، محبت و همدردی در بین مردان، به ویژه مردان جوان، به طور پیوسته در حال کاهش است. بر اساس داده‌های موسسه نظرسنجی گالوپ و مرکز بررسی زندگی آمریکایی، درصد مردانی که گفته بودند حداقل شش دوست صمیمی دارند بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲ به نصف کاهش یافته است.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی‌ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می‌شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می‌کند.
حرف‌های زندگی و سختی‌هایشان را اینجا پیش من می‌زنند. به من می‌گویند که باید سردر اتاقک بنویسم، اتاق درددل... دختر‌ها اینجا از ازدواج‌های ناموفق یا دوستی‌های بی‌سرانجامشان حرف می‌زنند و اشک می‌ریزند. یک جوان دلش می‌خواهد ازدواج کند، یا یک نفر دیگر قصد جدایی دارد. زنی از خیانت چندین‌ساله همسرش می‌گوید...
باج گیری عاطفی عمدتاً در روابط عاشقانه رخ می‌دهد، اما در کنترل دوستی‌ها یا در بین اعضای خانواده نیز غیرمعمول نیست. این دسته از افراد که باج گیری عاطفی انجام می‌دهند ممکن است اختلالات سلامت روان داشته باشند. آن‌ها از این نوع سوء استفاده عاطفی برای اعمال قدرت بر دیگران برای دستکاری دوستان، اعضای خانواده یا حتی همکاران استفاده می‌کنند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
«اعتقاد من این است که ما باید با آمریکایی‌ها وارد مذاکرات غیرعلنی و به دور از فضای رسانه‌ای شویم. باید توجه داشته باشیم که واسطه گری اروپا در روند مذاکرات اتمی وین، به شدت کمرنگ شده و اکنون اروپا سردمدار تشدید فشار‌ها علیه ایران است. واسطه گری برخی دولت‌های عربی نظیر قطر و عمان در این رابطه می‌تواند راهگشا باشد.»
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
پس از یک دوره بن‌بست سیاسی، پادشاه مالزی سرانجام سیاست‌مدار کهنه‌کار و رهبر اپوزیسیون دولت‌های مختلف این کشور را به عنوان دهمین نخست‌وزیر معرفی کرد.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ