اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده‌های گردشگری ۲ هزار و ۳ هزار توسط استخرهای پرورش ماهی و اقامتگاه های متعدد قرق شده‌اند تا جایی که بسیاری از مسیرها برای رفتن کنار رودخانه یا وارد شدن به جنگل برای مردم قدغن است.
اهواز - رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز - شوش در یک عملیات پلیسی خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ایمن سازی نقاط پرحادثه در استان از اهداف این اداره کل است و پروژه‌های این بخش با قوت ادامه دارد.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تعریف ۹۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در محور پل زال - خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) امسال خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در فروردین سال جاری بیش از ۶۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای استان خارج شدند.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
اهواز- استاندار خوزستان با تاکید بر احصای علل تصادفات جاده‌ای در استان گفت: با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی براساس قانون به شدت برخورد می‌شود.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان شوش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی از آنان کشف شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد کیلومتر پروژه ایمن سازی در محور ایذه اجرایی شده است.
اهواز - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن مسیر ۶۰ روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.
اهواز - فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تمامی محورهای خوزستان مه آلود هستند و رانندگان با احتیاط در جاده‌های استان رانندگی کنند.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی کالا از استان گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تن کالا از مبادی استان جابجا شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز چهارشنبه پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق است و سبب کاهش دید افقی در جنوب، غرب، مرکز، شمال و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از صدور اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای جاده‌ای در این استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق خارج شدند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در محورهای ورودی به استان تا گذرگاه های اربعین اصلاحات مورد نیاز از قبیل آسفالت، نصب علائم راهنمایی رانندگی و ایمن سازی جاده‌ها انجام شده است.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ