به نظر می‌آید، ضروری باشد هر حرکتی که بوی دولتی سازی مراسم اربعین دارد به عنوان یک سم مهلک برای این حرکت معنوی عظیم، منع شود و منابع و امکاناتی که برای مراسم اربعین در ایران و عراق در نظر گرفته می‌شود، صرف توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل مسیر سفر و اقامتگاه‌ها و امکانات در دسترس زائرین باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دستگاه دولتی تصمیم بگیرد به کارمندانش برای حضور در مراسم اربعین مرخصی یا تسهیلات بدهد، قاعدتاً این اقدام آثار خطرناکی برای این مراسم خواهد داشت؛ چرا که عده‌ای از این پس که لزوماً رویکرد اعتقادی به این مراسم ندارند، با رویکرد توریستی از این ظرفیت استفاده می‌کنند و همانگونه که به دیگر سفرها می‌روند، سری هم به نجف و کربلا می‌زنند.
از عکس‌های مهم عراقی عکسی از میدان امام حسین (فوزیه سابق) در میانه دهه ۴۰ خورشیدی است.
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: برگزاری مراسم عاشورا و عزاداری برای سبط رسول الله، گواهی بر تاثیر بزرگ و ممتد نهضت امام حسین(ع) و شهادت ایشان دارد.
در ادامه این مطلب می‌توانید دو تصویر قدیمی و جالب از میدان امام حسین (ع) که در دهه ۵۰ فوزیه نام داشت، را مشاهده کنید.
حال و هوای دیدنی میدان امام حسین(ع) در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آزمون سراسری دانشگاه افسری امام حسین(ع) در یزد
با نصب و بهره برداری از دوربین نظارت تصویری در زیرگذر امام حسین در محور انقلاب، پوشش کامل نظارت تصویری در این محل برقرار شد.
پرچم گنبد حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به موزه ملی ورزش تقدیم شد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در خصوص قتل امام جمعه مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش جزئیاتی را بیان کرد.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: الگوی ما در دانشگاه امام حسین (ع) این است که گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را در قالب دانش و فناوری‌هایی که بتواند به کتاب تبدیل و به فرماندهان منتقل کنیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
آشوبگران که ابایی از حمله به مردم عادی و نیروهای انتظامی ندارند، یک نفر دیگر از مردم‌مان را غریبانه و ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امام حسین(ع) وسیله و ابزار معرفت شناسی وجود مقدس امام زمان(عج) هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پست اینستا گرامی نوشت: امام حسین(ع) مرزها و فرق ها را بی معنا کرده و همه را از همه جای جهان در موکب عشق و حرم همدلی گردآورده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.
دکتر حسنی آهنگر در جمع اساتید و مدیران دانشگاه جامع امام حسین (ع)گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید داشتند و در زمان های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید و در زمان‌های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دانشگاه امام حسین (ع) سرزمین و قلب جهاد علمی انقلاب اسلامی است، گفت: به‌دنبال دانشگاهی برجسته، متعالی و تجسم‌یافته ارزش‏های والا هستیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دانشگاه امام حسین علیه‌السلام سرزمین و قلب جهاد علمی انقلاب اسلامی است، گفت: به‌دنبال دانشگاهی برجسته، متعالی و تجسم‌یافته ارزش‏های والا هستیم.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه از مصادیق توجه به خدا، راضی بودن به رضا پروردگار است، گفت: سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) جلوه رضایت به رضای خداوند است.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در روز عاشوار ضمن یادآوری حادثه کربلا تأکید کرد: امام حسین(ع) برای نجات اسلام از شر دشمنان قیام کرد.
رئیس جمهور پیشین کشورمان گفت: امام حسین (ع) بزرگمردی بود که به دشمنانش فکر می‌کرد و حتی لشکریان دشمن را سیراب کرد.
حسین (ع) فریاد زد و گفت: آیا فریادرسی نیست که ما را یاری کند، آیا یاری رسی نیست که به ما کمک کند، آیا جویای حقی نیست که به یاری ما بشتابد، آیا کسی نیست که خوف آتش قیامت داشته باشد و از ما دفاع کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام دنیا متحد شدند تا عزت ایران را بشکنند، اما پیروی این ملت از امام حسین (ع) اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ