با تغییر قوانین رقابت های سری آ ایتالیا، میلان هنوز هم می تواند به جذب مهدی طارمی امیدوار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده اند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.
سردار گرجی‌زاده می‌گوید: تا سال ۸۲ همه فرماندهان اتفاق نظر داشتند که اسمی از علی هاشمی نباشد. ما در رابطه با او هیچ حرفی نزدیم.
کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
برگومی، بازیکن اسبق اینتر، می‌گوید مهدی طارمی بهترین گزینه مطرح شده برای تقویت خط حمله میلان است.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.
تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا مقابل فرانسه قدرتمند قرار خواهد گرفت.
سرمربی اردن در آستانه بازی با امید ایران، از شاگردان رضا عنایتی تمجید کرد.
پس از گذشت ۴۴ سال، ظاهراً راه برای ازسرگیری رابطۀ ایران و مصر هموار شده است و اگر مشکل غیرقابل پیش‌بینی بروز نکند، در آینده‌ای نه‌چندان دور، سفارتخانه‌های دو کشور در تهران و قاهره بازگشایی خواهد شد.
کافه رستورانی در ایرلند، به احترام یکی از مشتریان دایمی خود، نام او را روی غذای صبحانه محبوبش گذاشت.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل، پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل ام صلال، به صدر جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر صعود کرد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با حضور متفاوتش در برنامه فوتبال برتر به سرعت تبدیل به کانون اصلی بحث‌های میان هواداران شد.
سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش « ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش دوباره تمدید شد و با توجه به اصلاحات اعلامی دفترچه داوطلبان تا فردا یکشنبه ۲۱ اسفند فرصت ثبت نام دارند.
پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور
فولاد خوزستان هرگز مقابل الهلال موفق نبوده اما برابر دیگر حریفان عربستانی نتایج خوبی کسب کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام مسئولان رسمی عراق در استفاده از نامی ساختگی برای خلیج فارس را مغایر با اصل حسن همجواری و مناسبات دوستانه دو کشور دانست و خواستار تصحیح این روند شد.
رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.
عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و دریافت دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ