فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: فرایند قیمت گذاری خودروهای وارداتی در حال انجام است و تحویل به زودی آغاز می شود اما بابت تاخیر در تحویل این خودروها از مردم عذرخواهی می کنیم.
فرجام برجام یکی از معماهای کلیدی در عرصه سیاست خارجی ایران است و کارشناسان و تحلیلگران متعددی طی دو سال گذشته و پس از آغاز ریاست جمهوری بایدن در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند اما در جهانی که هوش مصنوعی به آن تکانه‌های بزرگی وارد کرده است؛ حذف این عامل از فرآیند تحلیل برنامه جامع اقدام مشترک دیگر دور از واقعیت‌های جهان امروز به نظر می‌رسد.
فاطمی امین وزیر اقتصاد گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تحول یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای بهبود وضعیت کشور است و مسیر این تحول باید تکمیل کننده فرآیند انقلاب اسلامی و تحقق بخش آرمان‌ها و اهداف آن باشد.
از هشتم فروردین‌ماه سال جدید، فرآیند تحویل خودرو‌های جایگزین آغاز شده است و تاکنون ۱۵۰ نفر موفق به دریافت خودروی سمند سورن شده‌اند و این فرآیند طبق برنامه زمان‌بندی‌شده ادامه خواهد داشت.
وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی را اعلام کرد.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
دفتر رقابت و حمایت از مصرف کننده لهستان(UOKiK)، واحد آمازون در اروپا را به فروش و فرایند تحویل محصول گمراه کننده متهم کرده است.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از فرآیند تحویل قراردادهای اختیار معامله سکه طلا سررسید آبان ۱۴۰۱ خبر داد.
بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید آبان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
عباس عبدی نوشت: فراموش نکنیم برخی مدارس غیرانتفاعی موجود در ایران از نظر آموزشی در سطح بهترین مدارس جهان هستند، لذا سالانه ده‌ها میلیون تومان شهریه می‌گیرند که چندان فرقی با مدارس مشابه خارج ندارد، ولی تاسیس دانشگاهی که در سطح دانشگاه‌های درجه یک باشد، طبعا با شهریه سالانه کمتر از ۰۰۰/۵۰ دلار یا ۵/۱ میلیارد تومان سالانه ممکن نیست و این رقمی است که کشش پرداخت آن در ایران وجود ندارد، لذا ترجیح می‌دهند پس از کارشناسی فرزندان خود را راهی دیار غرب کنند، ضمن اینکه افول سطح آموزشی دانشگاه‌های دولتی نیز از همین فرآیند تاثیرپذیرفته است.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ