کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که راه رفتن ۴۰۰۰ قدم نه ۱۰۰۰۰ قدم که پیش‌تر تصور می‌شد می‌تواند به طور قابل توجهی خطر مرگ به هر دلیلی را کاهش دهد.
چاقی و اضافه وزن یکی از مهمترین مشکلات جوامع مدرن محسوب شده و افراد زیادی تلاش می کنند با روش های مختلف، وزن خود را کنترل کنند. در این میان مطالعات جدید محققان نشان می دهد؛ یک گیاه گرمسیری بومی چین ممکن است کلید مبارزه با مشکل جهانی چاقی را دل خود داشته باشد.
داشتن یک ارتباط قوی با ژرژ مندس برای بارسلونا حیاتی است و این باشگاه با کمک او می‌تواند امیدوار به ساخت دوباره یک تیم قدرتمند باشد.
سخنگوی دولت، توجه به حوزه دانش‌بنیان و نه التماس به دیگران را کلید رفع مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: نگاه گفتمان دولت سیزدهم، تمرکز و استفاده بیشتر از توان و استعداد داخلی است.
کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
کلید سؤالات آزمون‌های اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی، گروه علوم انسانی، گروه علوم تجربی، گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
تامارا رومانوک در سال ۲۰۱۹ میلادی سال‌ها پس از ابتلا به آنسفالومیلیت میالژیک (نشانگان خستگی مزمن) که او را در حالتی از درد و خستگی مزمن در بستر نگه داشته بود رویدادی "معجزه آسا" را تجربه کرد. او پس از مصرف آنتی بیوتیک‌های تجویز شده برای درمان عفونت جداگانه بهبودی کوتاه مدتی را در علائم آنسفالومیلیت میالژیک تجربه کرد.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
در واقع این همان معنای سیاسی از نداشتن پوشش مورد نظر است. به عبارت دیگر این افراد چنین می‌فهمند که فقدان پوشش به منزله نفی حکومت است و، چون خود را تابع یا ابواب جمعی و جزیی از حکومت می‌دانند، این نوع پوشش را نفی و رد خود تلقی می‌کنند و در برابر آن موضعی منفی یا حتی تهاجمی و خشونت‌آمیز می‌گیرند، در حالی که چنین تعبیری از پوشش زنان در کشور‌های دیگر ندارند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
کلید سلامت روان قبل از نوجوانی چیست؟
معاون میراث فرهنگی در پاسخ به نامه پیگیری معاون شهرسازی درباره بافت تاریخی شیراز از ملاحظات این وزارتخانه خبر داد و نوشت: لازم است کلیه بناهای ثبت ملی و واجد ارزش تملک و احیا شوند.
استفان فرید، شیمیدان دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسید‌های مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم.»
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که ۱۰ آمینو اسید به دلیل قابلیت‌هایشان در فرایند تاشدگی پروتئین‌ها انتخاب شده‌اند. قابلیتی که امکان تکثیر دی‌ان‌ای و تولید پروتئین‌های لازم برای حیات را می‌داد. با این نتایج می‌توان درباره وجود موجودات زنده در دیگر سیارات دست به گمانه‌زنی زد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: فرایند رتبه‌بندی در ستاد وزارتخانه، برای تعیین رتبه قطعی معلمان با سرعت بیشتری در حال انجام است و قطعاً به سال آینده نخواهد کشید.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
وزیر ورزش امروز در 4 بخش کلیدی این وزارتخانه از جمله دو معاونت تغییر ایجاد کرد.
انتقادات علی‌ اصغر خانی، نماینده شاهرود در مجلس به تیم اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد را در این ویدئو مشاهده کنید. وی گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند، وزارت‌خانه را باید مثل خانه خودشان اداره کنند
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم که وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از گذشت سه ماه هنوز وزیر ندارد.
معاون صنایع‌دستی کشور با تشریح مهمترین سیاست‌های این وزارتخانه بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری از تدوین طرح عظیم اقتصادی مبتنی بر آینده‌نگری خبر داد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای مردمی کردن یارانه ها نقش کلیدی دارد و تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی بیش از این به صلاح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ