تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا مقابل فرانسه قدرتمند قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با پانزده بازیکن آغاز می‌شود.
به نظر می‌رسد پیش از قهرمانی آسیا قوانین سفت و سختی بر تیم ملی والیبال ژاپن حاکم شده است.
یک گزینه جذاب برای مربیگری در تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
عدم صدور ویزا برای پنج عضو تیم ملی والیبال اوضاع پیچیده ای را به وجود آورده است.
دو بازیکن دیگر تیم ملی والیبال ایران با نظر بهروز عطایی اردو را ترک کردند.
محمدجواد معنوی نژاد از لیست تیم‌ملی والیبال ایران خط خورد.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
تیم والیبال «دای نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد تا برای نخستین بار یک تیم ویتنامی بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.
با اعلام رسمی لیست نام صابر کاظمی در پست قطر پاسور به چشم نمی‌خورد
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که جهان از نام ایران هراس دارد، خطاب به بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: باید باانگیزه و تمرکز کامل تلاش کنید.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران سه هفته بعد از ماجرای تلخی که برایش اتفاق افتاد، یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرد.
محمدرضا داورزنی به شکلی احتیاط آمیز از سعید معروف به عنوان بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران نام برد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتار غلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به نخستین برد خود در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
لیگ برتر والیبال ایران هفته دوم کاملی به خود نمی بیند؛ درست مثل اتفاقی که در هفته اول رخ داد.
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران بازنشسته شده است و نامه خاتمه کار وی نیز در وزارت ورزش رویت شده اما این اخبار نی‌تواند زمزمه‌هایی برای ماندن داورزنی به شیوه سه سال قبل تاج باشد.
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
انجام تست دوپینگ از مهدی مهدوی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در مسابقات لیگ برتر والیبال انجام شده است و نتیجه آنالیز نشان دهنده وجود ماده ممنوعه از دسته مواد محرک S ۶ بود با نام Benzoylmethylecgonine بود.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ