برگومی، بازیکن اسبق اینتر، می‌گوید مهدی طارمی بهترین گزینه مطرح شده برای تقویت خط حمله میلان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
اصفهان- رئیس ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار غبارخیز است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌‏دهد که بیش از نیمی از مردم مولداوی مخالف پیوستن این کشور به ناتو هستند.
بیش از سه دهه حضور درخشان در فوتبال ایران، تبدیل شدن به نامی پرآوازه و محترم برای همه ارکان فوتبال.
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
همانطور که از نامش پیداست این پرنده بیش از همه برای رژیم غذایی غیرمعمول و ترسناک خود شهرت دارد. این پرنده‌ها هنگامی که منابع غذایی در دسترس نباشد رو به خونخواری می‌آورند و با تغذیه از خون دیگر موجودات خودشان را سیر می‌کنند.
عصاره آویشن معمولا برای عطردرمانی و کسب آرامش مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کاربرد بیش از همه به نوعی ترکیب فعال در آویشن به نام کارواکرول ارتباط دارد.
عباس عبدی نوشت: وضعیت این نسل (دهه شصتی‌ها) بیش از اینکه محصول خواست و اراده آزادِ تک تک آنان باشد ناشی از جبری است که جامعه بر آنان تحمیل کرد و همه ما نیز کمابیش در آن شریکیم.
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که ارسال مداوم سلاح به اوکراین، مورد تایید بیش از نیمی از مردم آلمان نیست.
11 ستاره ناکام جام جهانی: نام کریستیانو رونالدو در صدر این لیست بیش از همه به چشم می خورد.
بنا به نتایج یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از مردم اروپا کاهش قدرت خرید خود در چند سال گذشته را تجربه کرده اند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک دولت این کشور برای پایان جنگ اوکراین بوده و بر این باورند که برلین دیگر نباید به کی‌یف کمک کند.
ارلینگ هالند نامی فوتبالیستی است که طی یک هفته اخیر بیش از هر ستاره دیگری به گوش‌تان خورده است.
ارلینگ هالند نامی فوتبالیستی است که طی یک هفته اخیر بیش از هر ستاره دیگری به گوش‌تان خورده است.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
عباس عبدی نوشت: اگر بگوییم بیش از نیمی از فساد کشور و حتی بیشتر آن محصول این تفاوت قیمت‌ها است، گزاف نیست. تفاوت قیمت ارز، قیمت وام بانکی، قیمت انرژی، قیمت فولاد و سیمان و خودرو و... همه و همه فسادزا است. این‌ها ظاهر قضیه است، در باطن آن کاهش بهره‌وری هم هست که بیداد می‌کند.
نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد: در ماه فوریه، روس‌ها در حال برنامه ریزی برای رژه در مرکز شهر کی‌یف بودند. با گذشت بیش از شش ماه از جنگ، نمایش شرم آور فلز زنگ زده تانک‌های روسیه یادآوری برای همه دیکتاتور‌ها است که چگونه برنامه‌های آن‌ها ممکن است توسط یک ملت آزاد و شجاع خراب شود.
نتایج یک نظرسنجی حاکی است که بیش از نیمی از مردم آمریکا سیاست خارجی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را قبول ندارند.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
وجود افکار منفی مرتبط با زندگی، فرزندان، والدین، شغل و بیش از همه نگرانی‌های مالی یا ناشی از اتفاق‌های غیرمترقبه است که بسیار آزاردهنده است و در زندگی روزانه به‌صورت ترس، دلشوره و اضطراب بروز پیدا می‌کند. افکاری که برخی مواقع کنترل کردنشان سخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ