کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش در ادامه روند بازدیدهای میدانی خود امروز در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: دوری از تنبلی، سرکشی به خانواده شهدا، خودسازی و تبعیت از فرامین رهبری جزو وصیت‌نامه شهید صدرزاده است که به آن بسیار تاکید داشت.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
کیومرث هاشمی: برای گرفتن هیچ پستی لابی و تلاش نکردم
کیومرث هاشمی با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.
نامه محمد بنا به رییس‌جمهور علیه کیومرث هاشمی
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
پس از آنکه حمید سجادی اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی قادر به ادامه فعالیت به عنوان وزیر ورزش نیست، رئیس جمهور از بین گزینه‌هایش، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد.
کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
جانشین حمید سجادی مشخص و به این ترتیب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرستی این وزارت از امروز معارفه خواهد شد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانا، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
کیومرث هاشمی معاون سابق وزارت ورزش و رئیس سابق کمیته المپیک نامزد پست وزارت ورزش محسوب می شود.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
در کنار این سه تن نام تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
در کنار این سه تن نام تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
نام کیومرث نیازآذری و فرزندش مصطفی، نخستین بار در پرونده پرحاشیه موسوم به پرونده طبری، بر سر زبان‌ها افتاد و در افکار عمومی مطرح شد. پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۹ درست در آغازین ماه‌های پاندمی کووید۱۹، با نام طبری گره خورد و خبرساز شد و بازتاب‌های متناقضی در داخل و خارج ایجاد کرد.
گزارش‌های مکرر از سوءتأثیر گشت ارشاد را به هیچ می‌انگارند و برای خوش آمد شماری ساده‌لوح که بهره اندکی از سواد دینی برده‌اند بر کار خود پافشاری می‌کنند. ما را چه شده است که با وجود اینکه بیشتر «آدم‌های حکومتی» می‌دانند که این کار خطاست، اما جرئت و توان تغییر این رویه را ندارند.
کیومرث پوراحمد که سال گذشته برای فیلم جدیدش با نام "پرونده باز است"، پروانه ساخت گرفته بود، درباره سرنوشت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: به تازگی بخشی از سرمایه‌ فیلم تامین شده و اگر نقدینگی کافی باشد، آقای علی قائم مقامی (تهیه کننده) درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ