کافه رستورانی در ایرلند، به احترام یکی از مشتریان دایمی خود، نام او را روی غذای صبحانه محبوبش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
ستاره جدید سپاهان در تمرین امروز حضور نداشت تا شایعات عجیبی حول نامش مطرح شود.
پورتو در آخرین بازی تدارکاتی ش در حالی به پیروزی رسید که نامی از مهدی طارمی در بین بازیکنان این مسابقه دیده نمی شد.
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
شبکه بی‌بی‌سی در اعلام نام تیم جدید ادوار مندی، دچار اشتباه عجیبی شد.
الهلال با یک اسپانسر جدید به توافق رسیده که قرار است خدماتی ویژه به این باشگاه ارائه کند.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
دو منبع اطلاعاتی غربی که نامی از آن‌ها برده نشده است گفتند حمله موشکی بامداد امروز پایگاه موشکی T۴ که در غرب شهر باستانی پالمیرا واقع شده است و فرودگاه الضبعه نزدیک شهر القصیر در مرز لبنان را هدف قرار داده است.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی بازیهای این فصل اعتراض کرد.
عزیزبک آمانوف این روزها با نام "بازیکن آزمایشی" برای نسف قرشی به میدان می رود و باشگاه استقلال واکنشی به این موضوع نداشته است.
هر چند وزیر ارتباطات بارها گفته است که چیزی به اسم اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند، اما در عمل این طرح در حال اجراست و اخیرا نامه‌‌‌هایی از سوی چند مجموعه دولتی و برخی افراد درز کرده که نشان می‌دهد اعضای این نهادها درخواست‌‌‌هایی را برای دریافت اینترنت بدون فیلتر به وزارت ارتباطات ارسال کرده‌‌‌اند.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم، چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
تیم ملی ایران در اقدامی عجیب در آخرین بازی دوستانه پیش از جام جهانی نیز لباس های جدید خود را به تن نکرد.
تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن‌های خود در جام جهانی رونمایی کرد که نام و نشان اسپانسر این تیم روی آن‌ها کمرنگ شده است.
تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن‌های خود در جام جهانی رونمایی کرد که نام و نشان اسپانسر این تیم روی آنها کمرنگ شده است.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
یکی از تیم‌های عجیب فصل جدید لیگ دسته اول تیم امید وحدت مشهد است.
گل تماشایی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در بازی برابر کلرمون رکورد جدیدی را به نام این بازیکن ثبت کرد.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ