مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل، پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل ام صلال، به صدر جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
دیدار تیم‌های آا ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
سازمان فرمول یک تیم‌های این مسابقات را موظف کرده تا یک راننده زن را تحت حمایت قرار دهند؛ آیا این، موضوعی قابل دفاع است یا یک ایده بد محسوب می‌شود؟
سازمان لیگ فوتبال در فاصله کوتاه تا شروع لیگ بیست و سوم توپ‌های جدید را تحویل باشگاه‌ها می‌دهد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: افغانستان هم مثل سایر تیم‌های ملی دنیا قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.
سرمربی تیم ملی دختران زیر 20 سال: ما نباید خودمان را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیممان را با گذشته همین تیم قیاس کنیم.
آمار کارت‌های قرمز و زرد تیم‌های لیگ برتری در فصلی که گذشت در نوع خود قابل توجه است.
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.
یکی از افرادی که دیروز آزاد شد پسری بود متولد سال ۷۴. وی تا قبل از این فوتبالیست بود و در یکی از تیم‌ها بازی می‌کرد. اما به‌خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد به سمت مواد رفت و در درگیری دست به جنایت زد.
مشهد ـ رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم‌های وزنه برداری جانبازان و معلولان استان با کسب نتایج قابل قبول و شایسته به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.
بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال آسترایا وین و فاینورد به ضرب گلوله کشته شد.
نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
تبریز - نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم‌های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست‌های خود هستند.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می‌رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم‌ها را افزایش خواهد داد.
تارتار سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید او یک مربی هجومی است و تمام تلاش خود را می‌کند که تیمش در خط حمله هم جزو بهترین تیم‌های لیگ باشد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به جایگاه تیم‌های شرکت کننده نتایجی که در قهرمانی جهان به دست آمد، تا اندازه‌ای قابل پیش‌بینی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ