معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
حسین انتظامی معاون پیشین مطبوعات به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص خبر اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی یک شرکت گفت: نمی‌توان اظهارنظر غیر کارشناسی کرد زیرا باید تشخیص داده شود که مشکل چه بوده و چه جرمی اتفاق افتاده است.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
شمسی پور تاکید کرد: این شعارهای غیراخلاقی حتی در آشوب‌های خیابانی اخیر هم شنیده نشده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
واکنش معاون وزیر قبلی به ردصلاحیت در انتخابات کمیته المپیک!
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
حذف متقاضیان نهضت مسکن بعد از پیامک سوم
متهم: گرمای هوا و ترافیک مرا عصبی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ