دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
محسن برهانی حقوقدان، با انتشار یک ابلاغیه نوشته است: دانشگاه آزاد با زبان تهدید، اساتید را ملزم به تذکر دادن در خصوص حجاب دانشجویان کرده است. جنگ استاد و دانشجو؟! این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه. ما معلمیم نه آجان و گزمه و داروغه! با تخریب رابطه معلّمی، در نهایت علم است که به فنا می‌رود.
عضو شورای عالی فضای مجازی به زمزمه ها درباره تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی، انتخاب وی در این سمت و رفتن از دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.
داماد روحانی به سخنرانی زاکانی در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت :یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست./دانشجو
روز گذشته تصویری جنجالی از تفتیش کیف دانشجویان دانشگاه شریف منتشر شد.
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
علی مطهری با واکنش نسبت به حوادث اخیر دانشگاه صنعتی شریف به بیان دیدگاه خود درمورد درخواست برخی دانشجویان این دانشگاه در مختلط شدن غذاخوری پرداخت.
محمدجواد اخوان به درگیری بسیج دانشحویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: تمامی پرونده‌های بیماران از بدو ورود، بستری و تا زمان ترخیص، به صورت شفاف تدوین می شود و صرفا دسترسی کادر درمان به اطلاعات مربوطه امکان پذیر است.
متقی گفت: در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد بنابراین وقتی فردی بازنشسته میشود نباید چنین توقعی داشت.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
ویدیویی از واکنش جالب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی به هو شدن از سوی دانشجویان معترض را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
در پی حوادث تلخ صورت گرفته در برخی دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف در بیانیه ای ضمن محکومیت شکسته شدن حرمت دانشگاه تاکید کرد دخالت نهادهای بیرون از دانشگاه باعث شکسته شدن حرمت دانشگاه شد.
در پی حوادث تلخ صورت گرفته در برخی دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف در بیانیه ای ضمن محکومیت شکسته شدن حرمت دانشگاه تاکید کرد دخالت نهادهای بیرون از دانشگاه باعث شکسته شدن حرمت دانشگاه شد.
این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ