معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
محسنی اژه‌ای در باره لایحه عفاف و حجاب، گفت: لایحه مرتبط با مقوله عفاف و حجاب در تاریخ دوم اردیبهشت پس از تدوین و تنظیم در قوه قضائیه به دولت ارسال شد؛ آنطور که معاونت حقوقی قوه قضائیه گزارش داده لایحه قوه قضائیه در این زمینه، متضمّن ۹ ماده بود و لایحه دولت دربرگیرنده ۱۵ ماده. طبیعی است که اصلاحاتی در دولت بر این لایحه در قالب اصلاحات عبارتی و در بخش‌هایی اصلاحات ناظر بر جرائم اعمال شد.
معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال در یک استوری اینستاگرامی نسبت به اظهارات کاظم اولیایی واکنش نشان داد.
نقش قابل توجه هیرمند در تأمین آب آشامیدنی سالم مردم سیستان، توسعه اقتصادی- اجتماعی و تعدیل شرایط زیست‌ محیطی منطقه، موجب شده تا هرگونه تغییر در مناطق بالادست، از جمله انسداد یا انحراف رودخانه، بر حقوق بنیادین ساکنان این منطقه از جمله حق بر دسترسی مردم به آب آشامیدنی کافی و سالم، حق بر محیط زیست سالم، حق بر سلامت و حق بر استانداردهای مناسب زندگی آنان آثار منفی برجای گذارد.
معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال به حواشی ایجاد شده علیه سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، به محکومیت دولت آمریکا در ضبط اموال بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری واکنش نشان داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به صحبت‌های جنجالی معاون حقوقی استقلال واکنش نشان داد.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده در خصوص بسته شدن حساب‌های مالی بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد به وظیفه حقوقی خود در برابر توهین به شهدا به صورت جدی عمل کرده و اجازه توهین به شهدا را نخواهد داد.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ