امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
سینا مریدی امسال شماره ۱۰ فولاد را بر تن خواهد کرد تا وارث پیراهن آیاندا پاتوسی باشد.
یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
ارومیه - معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیشتر تبادلات اقتصادی ایران بعد از چین با عراق است و امسال میزان تبادلات ۱۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه با ارسال روزانه ۱۰ هزار تن محصول تولیدی اتان به پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده خوارک صنایع پایین‌دستی کشور است.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام مستلزم ارائه مدرک دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت وظیفه عمومی مردان است. اما چند سالی هست که دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان شرط پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و پرداخت وام ازدواج به مردان از این شرط مستثنی شده است.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
کل جمعیت حاضر در سن کار (۱۵ ساله و بیشتر) در پاییز امسال ۶۳ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار نفر دارای شغل هستند. بر این اساس نسبت اشتغال در اقتصاد ایران ۳۷.۷ است، به بیان ساده‌تر در پاییز امسال از هر ده نفر ایرانی که در سن کار قرار داشته تنها حدود ۴ نفر دارای شغل بوده اند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
اصفهان- اصفهانی‌ها طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵۹ روز هوای آلوده نفس کشیدند و اصفهان در دی ماه با ۱۳ روز پیاپی هوای ناسالم برای عموم، آلوده‌ترین روزهای سال ۱۴۰۱ را سپری کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از افزایش ۱۰ درصدی ذخیره گاز در مخزن شوریجه در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: امسال تجارت ایران و عراق به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد و نوسانات اخیر در تجارت دو کشور نگران‌کننده نیست.‌
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.
از بین ۴۰ داوطلب برتر کنکور امسال، تنها ۲ نفر یکی در مدرسه دولتی و دیگری در مدرسه نیمه‌دولتی درس خوانده بودند. ۲۹ داوطلب یا به بیان دیگر ۷۲ درصدی کل رتبه‌های برتر در مدارس استعداد‌های درخشان تحصیل کرده‌اند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ