مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به حمله امروز(شنبه) اوکراین به یک نفتکش روسی در دریای سیاه واکنش نشان داد.
معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله امروز(دوشنبه) کی‌یف به مسکو، به طور غیرمستقیم مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به اعتراضات فرانسه گفت: «ماکرون» باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی‌ها به پول‌هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی‌یف هدر می‌رود؛ نیاز دارند.
معاون شورای امنیت روسیه به اظهارات اخیر وزیر خارجه انگلیس درباره حمله پهپادی اوکراین به روسیه، واکنش نشان داد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به انفجار خودرو خبرنگار روس گفت: این حادثه حمله‌ای از سوی افراط‌گرایان نازی است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به تهاجم پلیس به مدرسه وابسته به مسکو در ورشو تصریح کرد: ما نیازی به روابط دیپلماتیک با لهستان نداریم.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به‌سخنان «ماتئوش موراویتسکی» تأکید کرد: لهستان در جنگ ناتو با روسیه به‌سرعت محو می‌شود.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: تروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: ترروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
معاون شورای امنیت روسیه تهدید کرد اگر اوکراینی‌ها به شبه‌جزیره کریمه حمله کنند با واکنش قاطع مسکو روبرو خواهند شد.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: ضرب شتم نیروی مرزبانی ایران برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به خودداری اوکراین از پذیرش آتش‌بس اعلام شده از سوی مسکو واکنش نشان داد.
وزیر کشور اردن در واکنش به کشته شدن معاون رئیس پلس شهر معان در جریان اعتراضات این کشور، برای عاملان آن خط و نشان کشید.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» نشریه داخلی روزانه معاونت سیاسی سپاه به زبان مشترک مردم جمهوری آذربایجان با بخشی از مردم ایران اشاره کرده و نوشته این امر، نباید به عاملی برای تحریک گسل‌های قومی، واگرایی و تخریب روابط خارجی دو کشور و بهره‌برداری‌های سیاسی، امنیتی و... تبدیل شود. بلکه این مؤلفه و سایر اشتراکات فرهنگی، فرصت منحصربه‌فردی برای همگرایی و ارتقای مناسبات و روابط دوجانبه به سطح راهبردی است.
معاون سخنگوی گروه طالبان به سخنان «پوتین» در سازمان پیمان امنیت جمعی درباره افغانستان واکنش نشان داد.
معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در واکنش به سخنان «جان کربی» هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: توافق هسته ای هنوز قابل دسترس است.
معاون شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به تهدید کشورش از سوی «جوزف بورل» پاسخ داد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه به تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا علیه کشورش واکنش نشان داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ