اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل جیکوبز در فینال دوی 100 متر مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست حاضر نخواهد بود.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
تنها نماینده شطرنج کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۳ باکو حذف شد.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
بردیا دانشور با قبول شکست از صعود به مرحله چهارم جام جهانی شطرنج بازماند.
امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش شده که نشان می دهد پیراهن کیلیان امباپه در حال جمع آوری از یکی از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید کاغذ از مسیر خدمات دولتی حذف شود و همه خدمات باید آنی و برخط شود.
تیم ملی زنان آمریکا با یک پنالتی سرنوشت ساز از جام جهانی 2023 حذف شد.
هیات رئیسه فوتیال نسبت به وضعیت باشگاه ها در لیگ برتر فصل پیش رو تصمیم گیری کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس : در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مشاغل سخت و زیان آور، محدودیت سقف سنی برای متقاضیان بازنشستگی را از لایحه برنامه هفتم توسعه برداشتیم و با ۲۰ سال سابقه امکان بازنشستگی فراهم است.
دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند فقط با ارائه تعهدنامه محضری ارز مورد نیاز را از بانک دریافت کنند.
رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دلایل حذف برخی متقاضیان خودروهای وارداتی را توضیح داد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد در سال آینده ضمن حذف یارانه پردرآمدها، نسبت به شناسایی و ثبت متقاضیان جدید یارانه اقدام کند.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
قانون «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» به عنوان جدیدترین مصوبه تاییدشده مجلس یازدهم، در ۵ ماده و ۱۶ تبصره به دنبال حذف موانع زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار در سطح کشور است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین تغییرات سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را اعلام کرد.
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ