معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
معاون باشگاه پرسپولیس به تهدید مدیران نساجی برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد تیمش را برای بازی با پرسپولیس به زمین نمی فرستد، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد امور میزبانی این مسابقه ارتباطی به آنها ندارد.
حسین انتظامی معاون پیشین مطبوعات به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.
معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را شکل خواهد داد.
محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، به اتفاقات و حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس واکنش نشان داد.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص خبر اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی یک شرکت گفت: نمی‌توان اظهارنظر غیر کارشناسی کرد زیرا باید تشخیص داده شود که مشکل چه بوده و چه جرمی اتفاق افتاده است.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده در خصوص بسته شدن حساب‌های مالی بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ