فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی که انجام شد، پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون آسیا برای فدراسیون فوتبال، این امر به صراحت آمده است.
باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال، آبی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند.
باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات استراماچونی را پرداخت کرده‌ایم.
عضو کمیته استیناف مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت در چارچوب قانون به باشگاه های مجوز نگرفته کمک خواهیم کرد.
داشتن مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا الزامی است
مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه خاتون بم گفت: باشگاه فوتبال زنان خاتون بم، به عنوان اولین باشگاه حرفه ای فوتبال زنان در کشور موفق به اخذ مجوز حرفه ای باشگاهی AFC و ملی (N۱) شده است.
درحالی‌که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در کسب مجوز حرفه‌ای دچار چالش شده‌اند، یک‌ باشگاه زنان ایرانی موفق به کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC شد.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
تاج: با نفوذ در AFC نمی‌شود مجوز یک باشگاه را گرفت
باشگاه استقلال ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را به کنفدراسوین فوتبال آسیا معرفی کرده اما در صورت کسب مجوز حرفه‌ای در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
باشگاه الاتحاد عربستان با برآورده کردن معیارهای کسب مجوز حرفه‌ای مدنظر AFC آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های مهمی در مورد صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها زد.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای نسبت به ارجاع پرونده این دو باشگاه به کمیته انضباطی و اخلاق AFC هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ