فدراسیون کاراته هیچ ورزشکار و تیمی را به مسابقات آزاد آلمان اعزام نکرده و هیچ مجوزی هم برای حضور تیمی از ایران در این مسابقات صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
سرپرست جدید نایب رییسی، دبیری و رییس جدید سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته معرفی شدند.
فدراسیون کاراته در تغییراتی شبانه نایب‌ رئیس و دبیر خود را تغییر داد.
انتخاب رئیس جدید فدراسیون کاراته آسیا برگزار شد و ناصر الرزوقی اماراتی مجدداً به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در خصوص اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان و مسابقات بین المللی مستر کاپ اعلام شد.
پیرو اتفاقات روز نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته تعدادی از ورزشکاران به کمیته انضباطی معرفی شدند.
با حکم سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، افسانه باقری به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته منصوب شد.
سید حسن طباطبایی برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون کاراته ماند.
اعضای مجمع فدراسیون کاراته سیدحسن طباطبایی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ 22 اسفندماه خبر داد.
در اتفاقی عجیب انتخابات فدراسیون کاراته بعد از حضور با تاخیر معاون وزیر ورزش، به زمان دیگری موکول شد!
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
نتایج انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون کاراته اعلام شد.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
فدراسیون کاراته درباره پناهنده شدن یک کاراته‌کا بیانیه داد.
رقابت‌های بین‌المللی کاراته روسیه در حالی عصر امروز به پایان می‌رسد که هیچ خبری از این رقابت‌ها در سایت فدراسیون منتشر نشده است.
رقابتهای بین المللی کاراته روسیه در حالی عصر امروز به پایان می رسد که هیچ خبری از این رقابتها در سایت فدراسیون منتشر نشده است.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
سرمربی جدید تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان تأکید کرد، با فدراسیون کاراته هماهنگ شده است که حتی اگر سایه کسی در حیطه کارش باشد، از تیم ملی خواهد رفت.
با رای اعضای مجمع فدراسیون جهانی کاراته، «آنتونیو اسپینوز» در سمت ریاست این نهاد بین المللی برای ۶ سال آینده ابقا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ