اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از استخراج نظام مسائل کودکان کار با هدف توانمندسازی جامعه در برابر کار کودکان خبرداد.
اصفهان- معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از آمادگی برای جلوگیری از تخریب مسجد کازرونی در اقدامی مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی بر روی بام ۲ هزار منزل مسکونی با مشارکت شهروندان خبر داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز چهارم خرداد براساس داده‌های ۳ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۰۱ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز نوزدهم اردیبهشت براساس داده‌های ایستگاه‌های پایش فعال با میانگین ۱۱۸ وضعیت ناسالم برای گروهکهای حساس (نارنجی) را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هجدهم اردیبهشت براساس داده‌های ایستگاه‌های پایش فعال با میانگین ۶۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوازدهم اردیبهشت براساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌هی حساس را نشان می‌دهد.
شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان بازی‌های اول مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور را با پیروزی سپری کردند.
شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان بازی های اول مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور را با پیروزی سپری کردند.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیط مترو و ۳۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ اصله درخت در کلانشهر اصفهان در یک سال اخیر به دلیل خشکیدگی سقوط کرده یا با مجوز قانونی برای رفع خطر قطع شدند.
اصفهان- بودجه ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تصویب شد.
تیم فوتبال ون پارس موفق شد به لطف درخشش رضا کرملاچعب، با 2 گل از سد شهرداری آستارا عبور کند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوای این کلانشهر توضیح داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۳۰۰ سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.
اصفهان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برآورد اولیه از خسارات ناآرامی‌های اخیر در این حوزه ۱۱۰ میلیون تومان بود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برآورد اولیه از خسارات ناآرامی‌های اخیر به مبلمان شهری و دیوار نویسی‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان بود.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد اولین پیروزی خود را در خانه مقابل ون پارس اصفهان جشن بگیرد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در اغلب اوقات ممکن است درخت در معبر ترافیکی قرار داشته باشد که در طول روز اجازه کار کردن نداشته باشیم و به علت اینکه قطع درخت با وجود رعایت موارد ایمنی از سوی نیرو‌های سازمان، فعالیت پرخطری است، در برخی از مکان‌ها مجبور شویم به‌صورت شبانه کار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ