قریب به هزار نفر با تقلب در کنکور به موفقیت رسیده و به رغم افشای تقلب شان، مجوز حضور در دانشگاه‌ها را یافته اند؛ متقلبینی که برخی رشته‌های برتر دانشگاهی را به تصرف خود درآورده اند و حتی افشای تقلب شان هم برایشان عقوبتی در پی نداشته است؛ نه عقوبتی برای ایشان و نه هیچ کس دیگری!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
سخنگوی دولت گفت: دولت با قدرت ایستاده و از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند و از دانشجویان هم تقاضا دارد در حوزه مبارزه با فساد در این عرصه همراه دولت باشند.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به گسترش روغن موتور تقلبی، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت روغن موتور، سودجویان به صورت حرفه ای روغن موتور تقلبی را در قوطی های برندهای معتبر وارد می کنند.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
موج انتقادات به وزیر علوم دولت سیزدهم در حالی شدت گرفته است که جریان‌های موافق و منتقد دولت در انتقاد به محمدعلی زلفی‌گل، حول عملکرد در برگزاری کنکور و پذیرفته شدن متقلبان و همچنین موج مهاجرت نخبگان، انتقاد دارند.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منتشر شده درباره عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور ۱۴۰۱ و دانشجو دانستن آن‌ها توسط کمیسیون اصل نود کذب است.
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منتشر شده درباره عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور ۱۴۰۱ و دانشجو دانستن آنها توسط این کمیسیون کذب است.
با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش: در کنکور امسال برخی از متقلبان روی کفش خود دوربین نصب کرده بودند.
بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: بورس کالا یک مجموعه قانونی است که قوانین مشخصی برای معاملات دارد و مشخص نیست با چه ایده‌ای قرار است اختیارات این مجموعه به وزارت صمت واگذار شود.
پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ