معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد.
شرط‌گذاری ترکیه برای  پذیرش سوئد در ناتو صرفا به درخواست آنکار از استکلهم برای کنترل اعضای سازمان تروریستی پ‌ک‌ک  محدود نبوده و شرط‌های جدیدی مطرح شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نسبت به رفتارهای خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد.
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و قانون مجازات اسلامی درباره شرط بندی آنلاین، در تذکرات وسیع و مختلف نسبت به گرانی‌‌ و افزایش قیمت ارز انتقاد کردند و خواستار برگزاری نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت با فوریت و علنی شدند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از شرط اصلی پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی پرده برداشت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکتی که متقاضی ورود بر سرمایه است ابتدا باید دستورالعمل پذیرش را رعایت کند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعد از قطعیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد، تأکید کرد، اگر هزینه‌های برگزاری را تقبل کنند این رقابت‌ها در کشتی فرنگی هم به انجام خواهد رسید.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تأکید بر ضرورت بسته شدن پرونده اتهام زنی و طرح ادعا علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که تهران به شرط لغو تحریم ها، به توافق هسته ای سال 2015 پایبند است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور تماشاگر در مسابقات لیگ‌های داخلی منوط به نظر شورای تامین و ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان‌ها است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای تعیین تکلیف بدهی‌های مس رفسنجان را شرط برگزاری دیدار این تیم برابر پیکان دانست.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه مهم اعلام کرد که حاضر است بنا بر شرایطی شرکت‌های بازار سرمایه را از پرداخت مالیات معاف کند.
حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زير ساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه ملوان بندرانزلی می‌تواند بدون حضور هواداران از استقلال میزبانی کند.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دوربین‌ها به شرطی فعال و روشن می‌شود که همه موارد ادعایی و اتهامی علیه ایران کنار گذاشته شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ