عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
در حالی که کاخ سفید و کنگره بر سر سقف بودجه پرداخت دولت در حال مناقشه‌اند، صندوق بین المللی پول هشدار داده که با وضعیت افزایش معوقات مالی کنونی، آمریکا به بحران اقتصادی بدتری دچار خواهد شد.
فیلسوف و زبان‌شناس مشهور آمریکایی در گفت‌وگویی اعلام کرد که نگرش جامعه آمریکا، به‌ویژه جوانان نسبت به رژیم صهیونیستی تغییر کرده و رهبری آمریکا و اسرائیل هم دچار اختلاف شده‌اند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات پاییز، برخی کشور‌ها و از جمله آمریکا با مداخلات خود دچار خطا شدند. ما الان در نقطه‌ای قرار داریم که رسیدن به توافق و جمع بندی توافق می‌تواند دست یافتنی باشد؛ به شرطی که طرف آمریکایی واقع‌بینانه برخورد کند.
در ادامه خروج قطارها از ریل‌ در آمریکا، یک قطار دیگر در کارولینای شمالی به سرنوشتی مشابه دچار شد.
رئیس جمهور در گفت‌گو با شبکه چینی «CGTN» با بیان اینکه آمریکا و غرب در شناخت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، گفت:  آمریکایی‌ها در سخن اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور اقلیمی می گوید این کشور در تلاش است تا چین را به مباحث اقلیمی بین المللی وارد کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: در خصوص امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده سوریه، جامعه جهانی مخصوصاً آمریکا و اروپا دچار سقوط اخلاقی شدند و امتحان بدی پس دادند و باطن کثیف و پلید خود را نشان دادند.
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ائتلاف الفتح، تاکید کرد: بحران افزایش قیمت دلار در عراق و دیگر بحران های گذشته در این کشور ، همه از سوی آمریکایی ها ایجاد شده است.
منابع  عراقی اعلام کردند که به زودی تحریم های شدیدی بر ۱۶ بانک خصوصی وابسته به احزاب عراقی در پی بحران دلار اعمال خواهد شد.
وزیر دفاع ترکیه امروز تصریح کرد: حمایت آمریکا و اروپا از کی یف، بحران اوکراین را تا سال آینده میلادی ادامه دار خواهد کرد.
نخست وزیر فنلاند گفت: اروپا در حال حاضر به قدر کافی قوی نیست. ما بدون آمریکا دچار مشکل می‌شویم.
حداقل ۹ نفر از ملوانان ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اثر اتش سوزی دچار آسیب دیدگی شدند.
سم وینز مدافع چپ تیم ملی آمریکا و باشگاه آنتروپ بلژیک از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و جام جهانی 2022 را از دست داد.
دو بازیکن تیم ملی آمریکا در روزهای گذشته دچار مصدومیت شدند و ممکن است جام جهانی را از دست بدهند.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
نشریه پلیتیکو نوشت که منابع نظامی اعضای ناتو در اروپای شرقی کاهش یافته و این موضوع برای واشنگتن دردسرساز شده است.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.
رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است که جو بایدن در سخنرانی اخیر خود این کشور را تهدید کرده است.
هافبک تیم ملی آمریکا و یوونتوس دچار مصدومیت شد و شاید به جام جهانی نرسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ