در پی حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی قنیطره، منابع لبنانی از اقدامات امنیتی صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از واکنش حزب الله خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
سه کشور مهم آمریکای لاتین در بیانیه‌ای مشترک از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به جنین ابراز نگرانی  کردندو خواستار توقف خشونت‌ها شدند.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش‌های رسانه‌ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران در حال ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور» در دریاهای خاورمیانه است.
منابع عبری از نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم خبر می‌دهند.
وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای جانبدارانه اعلام کرد که این کشور با نگرانی تحولات در غزه را دنبال می‌کند!
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
رئیس جمهور ترکیه در رایزنی با رییس رژیم صهیونیستی در خصوص «افزایش حملات و اقدامات خشونت‌ آمیز در کرانه باختری» به اظهار نگرانی بسنده کرد.
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید درگیری با فلسطینیان در ماه رمضان، مانوری جدید را از امروز آغاز کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.
شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، اعتراض متحد همیشگی این رژیم را هم برانگیخت.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نگرانی آنتونیو گوترش را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد.
منابع عبری از آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، پیش از ماه مبارک رمضان خبر می دهند.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
رووین ریولین رئیس سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی به نتایج انتخابات کنست واکنش نشان داد و با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو، وضعیت این رژیم را خطرناک توصیف کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از تقویت روابط ایران و روسیه، ادعاهای متحدان غربی خود را درباره ایران تکرار کرد.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ