مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از همان قیام ملی ۳۰ تیر شعار‌های ضدشاه در تظاهرات مردم رنگ و لعاب دیگری گرفت و دیوار‌ها پر از شعار‌هایی شد که شاه و خاندانش را نشانه رفته بود.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
در گذشته قلهک دهی بود خارج از شهر تهران پر از باغ و زمین‌های کشاورزی. در زمان قاجار انگلیسی‌ها سفارتخانه خود را خارج از شهر در ده قلهک بنا کردند. بعد‌ها وقتی جنگ جهانی اول (۱۹۱۴‌ـ ۱۹۱۸) و جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹‌ـ ۱۹۴۵) اتفاق افتاد؛ سفارت انگلیس جنوبی‌ترین قسمت باغ سفارت را به گورستان اختصاص داد تا سربازان مسیحی را که در یکی از دو جنگ، در ایران کشته شدند؛ آنجا دفن کنند.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین شرایط تیم امید و فیفادی تیم ملی ایران پرداخت.
شاگردان علیرضا منصوریان در آخرین بازی خارج از خانه خود به مصاف تیم سرحال ساکت الهامی می روند.
زردپوشان اصفهانی برای حفظ رتبه نخست به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند و سرخپوشان هم با پیروزی در خانه فرصت صعود به رتبه پنجم را پیدا می‌کنند.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
نزدیک به یک هفته امیدواری برای به هوش آمدن فرزند پدر و مادری که خانه و زندگی‌شان را وقف او کرده بودند، به جایی نرسید.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.
لیورپول امشب موفق شد در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر حریفش استون‌ویلا را در یک بازی خارج از خانه به نتیجه 3-1 شکست دهد.
یکی از علت‌های نپختن خمیر پیتزا حجم زیاد مواد روی پیتزا است. حجم زیاد مواد از ترد شدن پیتزا جلوگیری می‌کند پس نباید روی خمیر پیتزا را با مقدار بسیار زیادی از مواد پیتزا پر کنید.
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
خاتم اردکان یک شکست دیگر را متحمل شد و این بار کار را به شهرداری گنبد واگذار کرد.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر، تاکید کرد این تیم برابر بارسلونا نمایش درخشانی ارائه داده است.
یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای کی‌روش در بازگشتش به جایی بود که از آن تحت عنوان «خانه» یاد می‌کند.
مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
به دنبال رقابت فشرده چند هفته‌ای و پر تنش، در نهایت امروز (دوشنبه) خانم "لیز تراس" به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس جانشین بوریس جانسون شد و از فردا رسما آغاز به کار می‌کند.
به نظر می رسد که آلومینیوم در بازی های خارج از اراک، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای خانگی دارد.
خانه پدری جلال آل‌احمد در خیابان خیام (محله گلوبندک) و در خیابان بلند و تنگِ (شهید فاضل کارکن اساسی) قراردارد. خیابانی که پر است از کفش‌فروشان و موتوری‌هایی که کوچه برای دقیقه‌ای از صدایشان خالی نمی‌شود.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ